اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رضایت ذوبی‌ها از حرکت‌های چراغ خاموش آذری

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: باشگاه به همراه هیأت مدیره کارها را پیش می‌برد و تا کنون مشکل خاصی نبوده است و به دور از حواشی در حال انجام فعالیت هستیم.

رضایت ذوبی‌ها از حرکت‌های چراغ خاموش آذری

احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: به دنبال حفظ بازیکنان موجود بودیم که تاکنون همه بازیکنان در تیم ماندند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکنان جدید بیان کرد: قرار است یکی دو بازیکن خارجی امروز و فردا به اصفهان بیایند و شرایط آن‌ها بررسی شود که اگر مشکلی نباشد تا آخر این هفته قرارداد آن‌ها منعقد خواهد شد.

وی در مورد آخرین وضعیت اوساگونا مهاجم خارجی این تیم نیز گفت: باشگاه تمایلی به همکاری با او نداشت و این بازیکن از جمع سبزپوشان جدا شد.

جمشیدی در پایان در مورد وضعیت فعالیت مدیرعامل باشگاه نیز مطرح کرد: باشگاه به همراه هیأت مدیره کارها را پیش می‌برد و تا کنون مشکل خاصی نبوده است و به دور از حواشی در حال انجام فعالیت هستیم.

انتهای پیام/63077/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول