اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

وبسایت عکستیک فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند

مدیر پروژه وبسایت عکستیک دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این وبسایت در ۶ بخش طراحی شده و می‌تواند برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فرصت‌های شغلی مناسبی را فراهم کند.

وبسایت عکستیک فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ وحید نارویی مدیر پروژه وبسایت عکستیک دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم رونمایی از استارت‌آپ عکستیک گفت: این وبسایت با حمایت دانشگاه و دانشکده خبر راه‌اندازی شده است که می‌تواند پاسخگوی دغدغه بسیاری از مشکلات جوانان و جامعه باشد، به‌طوری‌که کارایی‌های زیادی دارد و می‌تواند به اشتغال قشر دانشگاهی کمک کند.

وی افزود: در بخش اول این وبسایت آیکونی به نام چالش عکس طراحی شده که هدف آن رفع دغدغه جامعه امروزی است، به‌طوری که یک موضوع خاص را وبسایت عکستیک مشخص می‌کند و عکاسان علاقمند می‌توانند آن موضوع را عکاسی کرده و دغدغه جامعه را به چالش بکشد. این در حالی است که مردم و کاربران خاص به عنوان داور به لحاظ تکنیکی و سلیقه‌ای به عکس‌های منتخب نمره می‌دهند و پس از یک هفته عکس برتر انتخاب شده و جایزه دریافت می‌کند.

نارویی اضافه کرد: در بخش دوم وبسایت عکستیک آیکون فرصت‌های شغلی ایجاد شده است که عکاسانی که دغدغه شغلی دارند، می‌توانند با عضویت در آن شغل مناسب خود را پیدا کنند، به‌طوری‌که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرکت‌ها و نهادهای مختلف با مراجعه به این وبسایت عکاس موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از بستن قرارداد فی‌مابین نیروی خود را به کار می‌گیرند.

مدیر پروژه وبسایت عکستیک دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بخش چهارم این وبسایت آیکون تاپ آنلاین عکس است که شهروندان با استفاده از آن دیگر نیازی به مراجعه به مراکز عکاسی ندارند؛ چراکه هر شخصی می‌تواند عکس خود را برای این وبسایت ارسال کرده و ظرف ۲۴ ساعت عکس مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت تحویل بگیرد.

وی گفت: بخش پنجم این وبسایت آیکون عکستیک است که این قسمت برای برگزیدگان و عکس‌های برتر در نظر گرفته شده است، به‌طوری‌که اگر عکسی فاکتورهای استاندارد را داشته باشد، مورد حمایت کاربران قرار گرفته و به عنوان عکاس برتر معرفی می‌شود.

نارویی درباره آیکون ششم این وبسایت که به عنوان رویدادها طراحی شده است، گفت: این قسمت برای توسعه اقتصاد حوزه عکاسی در نظر گرفته شده است، به‌طوری‌که با حمایت دانشگاه عکس‌هایی که مربوط به رویدادهای مختلف است را به حراج گذاشته و عکاس را به جامعه معرفی می‌کند.

مدیر پروژه وبسایت عکستیک دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان درباره بخش ششم وبسایت خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخش ششم مربوط به آموزش مجازی است که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند با مراجعه به این بخش آموزش‌های خصوصی، حضوری و مجازی را پشت سر بگذارند. این درحالی است که باید بگویم به طور کلی جامعه عکاسی ما آن‌گونه که باید در جامعه دیده نشده است و ما با ایجاد استارت‌آپ عکستیک دغدغه امروز جوانان علاقمند به حوزه عکاسی را به فضای کار تبدیل می‌کنیم.

محمدعلی زکریا رئیس دانشکده خبر دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز در این مراسم گفت: ما با استفاده از سرمایه‌ ایده‌های خلاق و جدید جوانان می‌توانیم به آنچه که امروز به عنوان رویا به آن می‌نگریم، برسیم.

وی افزود: نگاه ما به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی کشور به این صورت است که ما هیچ چیزی از کشورهای دنیا کم نداریم؛ چراکه اگر ما خبر اول دنیا نباشیم، مطمئن هستیم خبر دوم کشورهای دنیا خواهیم بود.

رئیس دانشکده خبر دانشگاه جامع علمی و کاربردی اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: راه‌اندازی وبسایت عکستیک می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان را رفع کند و آنها را به اهداف بزرگی که در سر دارند برساند. درواقع باید بگویم با ایجاد استارپ‌آپ عکستیک بسیاری از ایده‌های جوانان به عمل تبدیل شده و آنها را به جایگاه‌هایی که انتظار دارند می‌رساند.

زکریا در پایان گفت: وبسایت عکستیک محل مناسبی برای شکار دغدغه‌های جامعه است که جوانان می‌توانند با فعالیت در این حوزه بسیاری از مشکلات جامعه را معرفی کرده و خود را به عنوان یک تصویرگر حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول