اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تلاش برای ایجاد احساس امنیت روانی در مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همه ارکان امنیتی استان به‌دنبال بسترسازی برای ایجاد احساس امنیت روانی در مردم هستند و برای تحقق این مهم، طرح‌هایی تدوین شده و درحال اجرا است.

تلاش برای ایجاد احساس امنیت روانی در مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در نشست مشترک نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با استاندار گفت: اعضای شورای تامین در تلاش هستند که بسترهای امنیتی را به گونه‌ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: آسیب‌ها و تهدیدات امنیتی در استان احصا و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده است تا راهکارهای مقابله با این تهدیدات مشخص و اجرایی شود. 

وی با بیان اینکه برخی از جرایم خشن و نزاع‌ها در استان از بعد امنیتی افزایش یافته است، گفت: برای کنترل شرایط، برخورد با ارازل و اوباش در دستورکار قرار گرفته است و خوشخبتانه در دو ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌های دست جمعی بوده‌ایم، بنابراین مقرر شد برخورد با این افراد همچنان تداوم پیدا کند. 

جعفری به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با وجود همه نگرانی‌ها، امنیت مسابقات بسیار مهم به‌صورت کامل برقرار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های آقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی هم در دستورکار قرار دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از مرزنشینان بسیار اهمیت دارد که در صورت اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری، در حوزه معیشت مرزنشینان تحول جدی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول