اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تخلف دولت در ایجاد سامانه شفافیت حقوق مدیران/ دیوان محاسبات به حقوق‌ نجومی ورود کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سامانه شفافیت حقوق مدیران باید از سال اول فروردین سال 97 ایجاد می‌شد که دولت هنوز کاری نکرده و در اجرای آن تخلف کرده است.

تخلف دولت در ایجاد سامانه شفافیت حقوق مدیران/ دیوان محاسبات به حقوق‌ نجومی ورود کند

حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که سامانه شفافیت حقوق مدیران دولتی به کجا رسید، اظهار داشت: تا به حال به جایی نرسیده و در این زمینه هنوز دولت کاری انجام نداده و تخلف کرده است چرا که از فروردین سال 97 باید این سامانه ایجاد می‌شد که اقدامی در این رابطه نکرده‌اند و الان هم خبری از وضعیت آن نداریم. 

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه حقوق ۵۰ میلیون تومانی داریم در حالیکه طبق قانون نباید این میزان بیش از ۳۱ میلیون تومان باشد و آیا بنا دارید شکایت کنید، گفت:‌ باید مجلس شکایت کند و پیگیر این قضیه باشد، اما تا به حال اقدامی صورت نگرفته است و در این مورد باید دیوان محاسبات ورود کند و پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلسدر پاسخ به این سؤال که تکلیف عدم اجرای دقیق افزایش حقوق کارمندان و شکایت از دولت در این باره به کجا رسید، گفت: همانگونه که اعلام کردیم رئیس مجلس از طرف مجلس مصوبه دولت در رابطه با افزایش حقوق‌ها را مغایر با قانون دانسته و آن را تخلف اعلام کرد که دولت باید آن را اصلاح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «نجومی بگیران! تا قبل از راه اندازی کامل سامانه ثبت حقوق و مزایا چپاول کنید!» ، «دور زدن قانون مصوب مجلس در افزایش حقوق کارکنان دولت»‌ خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول