اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتصاب در هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا

مراسم تکریم و معارفه عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در استانداری فارس برگزار شد.

انتصاب در هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید صدرا، در این جلسه که با حضور معاونین استانداری فارس، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا و اعضای هیت مدیره شرکت برگزار شد، ابراهیم بهاروند به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره‌این شرکت معرفی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رحمانی در هیات مدیره شرکت گفت: باعث افتخار است که با ترکیبی از هیات مدیره‌ای کارکردیم که برای تصمیمات هیات مدیره و مجموعه شرکت عمران همواره پشتوانه بسیار خوب و مؤثر بودند.

خلیل حاجی پور، یکسال و نیم گذشته را درخشان‌ترین دوره برای شهر جدید صدرا دانست و اظهار داشت: اتفاقات خوب و پروژه‌های استراتژیکی در این دوران کوتاه شروع شد و برخی از آن‌ها در فاصله کمتر از 6 ماه به بهره‌برداری رسید.

وی به دیگر اتفاقات خوب شهر جدید صدرا اشاره کرد و افزود: مسیر دسترسی صدرا به شیراز از محور باجگاه، امسال شاهد بازگشایی و افتتاح آن در ماه‌های آتی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: مسیر دسترسی صدرا- دوکوهک که از مهم‌ترین مسیرهای دسترسی صدرا به شیراز است، 70 درصد آن تقریباً آماده می‌باشد و امیدواریم 30 درصد باقی‌مانده با همکاری شهرداری شیراز رفع معارض شود و بتوانیم در هفته دولت امسال این بزرگراه درون‌شهری با عرض 55 متر را افتتاح کنیم.

وی حضور ابراهیم بهاروند را در هیات مدیره شهر جدید صدرا با توجه به تجربیاتشان، ارزشمند دانست و تصریح کرد: به این ترکیب هیات مدیره توانمند در صدرا خوش‌بین هستم که بتوانیم برنامه‌ها را با قدرت و توان بیشتری پیش ببریم و سال 98 را یک سال ویژه و مهم برای شهرجدید صدرا رقم بزنیم.

در این مراسم معاون عمرانی استانداری فارس، شهر جدید صدرا را با جمعیت 150 هزارنفری و رشد شتابان آینده به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت استان فارس معرفی کرد و افزود: این شهر با توجه به قطب پزشکی، صنایع دارویی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌عنوان برند شهری یا شهر با برند خود را تعریف کرده است.

محمود رضایی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای شهر جدید صدرا اظهار داشت: تصفیه‌خانه شرق و غرب شهر جدید صدرا، نیاز اساسی و کلیدی برای این شهر محسوب می‌شود و همچنین بحث مترو خط 3 واقع در ورودی جاده صدرا که به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شود باید به‌عنوان یک پروژه اولویت‌دار برای شهر صدرا تعریف کرد.

در ادامه این مراسم محمدابراهیم فروزانی رئیس هیات مدیره شرکت عمران صدرا بیان داشت: استان پهناور فارس ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه توسعه شهری دارد که به آن توجه جدی نشده و با توجه به روند تغییرات اقلیمی و آب و هوایی شهر صدرا احتمالاً شاهد مهاجرت‌هایی هستیم که باید هم ازنظر ترکیب نیروی انسانی و هم به لحاظ آمادگی برای جذب سرمایه‌گذاری در سطح بین‌المللی و ملی در پروژه‌های آینده پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم.

ابراهیم فروزانی ضمن قدردانی از آقای رحمانی، از ایشان درخواست کرد: مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری شهر صدرا در سطح استانی را جدی گرفته و حمایت کنند تا بتوانیم به‌عنوان یک گشایش در حوزه کلان‌شهر شیراز برای جذب سرمایه‌گذار اقدامات اساسی انجام دهیم.

ابراهیم بهاروند عضو جدید هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: نکته مهم امروز، هماهنگی بین بخشی ادارات شهر صدراست که شرکت عمران به‌تنهایی نمی‌تواند بار آن را به دوش بکشد و برای رسیدن به اهدافمان نیز باید همکاری و همدلی بین بخشی دستگاه‌ها شکل بگیرد تا یک شهر پویاتری داشته باشیم.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول