اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرونده خودروسازی بهمن‌موتور با هاوال H2 روی میز تعزیرات/ پرونده ۸۰۰ سیتروئن C3 بسته شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول یک ماه گذشته ۸۰۰ خودوری سیتروئن C3 بدون اینکه پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به متقاضیان تحویل شد.

پرونده خودروسازی بهمن‌موتور با هاوال H2 روی میز تعزیرات/ پرونده ۸۰۰ سیتروئن C3 بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید یاسر رایگانی در جمع خبرنگاران در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخبار جدید سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات اظهار کرد: در حوزه خودروسازان پرونده شرکت خودروسازی بهمن موتور را خواهیم داشت که نزدیک به 1 هزار و 400 نفر شاکی این خودروساز از طریق تماس تلفنی و پی‌گیری از سامانه 135 در بحث خودروی هاوال H2 بوده که تا یکی دو هفته آینده وضعیت آن تعیین تکلیف می‌شود و دوستان رسانه‌های هم پی‌گیر آن هستند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به توافقات خوبی که با شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد 800 خودوری سیتروئن C3 بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به شاکیان تحویل داده شد.

رایگانی با بیان این که چوب لای چرخ تولید نمی‌گذاریم اظهار کرد: هدف ما حمایت از نیروی کاری در خودروسازی‌هاست و در کنار حقوق مصرف کننده تلاش می‌کنیم تولید هم آسیب نبیند.

وی به تغییراتی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال اتفاق است اشاره کرد و گفت: تغییرات در سطح استان‌ها و در ستاد سازمان کلید خورده و چندین مدیر استانی در حال تغییر هستند.

رایگانی در پاسخ به این سؤال که برخی دلیل تغییر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد را برخورد با یک واحد شیرینی‌فروشی می‌دانند اظهار کرد: تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیریم و مدیران خود را به خاطر پرونده‌های کوچک تغییر نمی‌دهیم که اگر قرار باشد تحت تاثیر فضای رسانه‌های قرار گیریم دادرسی‌ها زیر سؤال می‌رود.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌های رسانه‌ای تاثیری در تصمیمات تعزیرات حکومتی ندارند خاطرنشان کرد: شیرینی فروشی که در بهداشت تعهد داده از الکل و شربت آلومنیوم استفاده نکند باید به قانون پایبند باشد.

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول