اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پذیرش و ارائه 3 مقاله خبرنگار فارس در کنفرانس بین المللی مشهد

سه مقاله موسی کاظم زاده، خبرنگار خبرگزاری فارس، پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز و فعال رسانه ای آذربایجان شرقی در کنفرانس بین المللی دین ، معنویت و کیفیت زندگی در قالب سخنرانی و پوستر پذیرفته و ارائه خواهد شد.

پذیرش و ارائه 3 مقاله خبرنگار فارس در کنفرانس بین المللی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سبک زندگی رضوی( مطالعه موردی صله رحم و ارتباطات خانوادگی در فرهنگ رضوی)، حجاب و عفاف از منظر قرآن و سیمای قرآن در آثار شعر شهریار از جمله مقاله های پذیرفته شده در کنفرانس بین المللی دین ، معنویت و کیفیت زندگی است که این کنفرانس بین المللی 27 تیر ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

از سویی در پنج ماه اخیر نیز 5 مقاله کاظم زاده، در دو کنفرانس ملی( کنفرانس ملی توسعه اجتماعی، الزامات، موانع و راهکارها و اولین کنفرانس ملی انقلاب اسلامی: کارآمدی، فرصت ها وچالش ها) در قالب سخنرانی و پوستر ارایه شده بود.

گزارش فارس حاکی است، موسی کاظم زاده محقق حوزه فرهنگ، دین و رسانه  نزدیک سه دهه است که در این حوزها از جمله امور خبرنگاری و روزنامه نگاری مشغول به فعالیت بوده و هم اکنون کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و قوه قضائیه آذربایجان شرقی است.

از دیگر دستاوردهای رسانه‌ای، علمی و پژوهشی موسی کاظم‌زاده، خبرنگار فارس، مسئول بخش خبر مدیریت روابط عمومی و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز، می‌توان به کسب نزدیک به 50 عنوان برتر در بخش مقاله‌نویسی در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، انتشار و چاپ بیش از 20 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، ترویجی و فضای مجازی و ارایه بیش از 130 مقاله در همایش‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و کسب چندین عنوان رتبه اول تا سومی در جشنواره‌های مختلف از جمله کسب رتبه دوم و سوم هجدهمین و نوزدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

همچنین این کارشناس از سال 1390 تا کنون به عنوان کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و روزنامه نگاری؛ اظهارنظر در خصوص تخلفات خبرنگاران و همچنین بررسی صلاحیت خبرنگاران در حوزه های مختلف خبری، رسیدگی و اظهارنظر در خصوص پرونده هایی با موضوع خبرگزاری، روزنامه، پایگاه اطلاع رسانی و رادیو و تلویزیون (در حوزه محلی و با تیراژ بالا)، را برعهده دارد. 

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول