اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شبیخون فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از هجمه نظامی به یک کشور است

مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رسانه‌های غربی سال‌هاست بر روی مساله حجاب کار می‌کنند، بی‌شک شبیخون فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از هجمه نظامی به یک کشور است.

شبیخون فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از هجمه نظامی به یک کشور است

افسانه تیرانداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دشمن با هدف قراردادن حجاب زن و ترویج فرهنگ برهنگی در حقیقت قصد حمله به هویت زن مسلمان، خانواده و اجتماع یک ملت اسلامی و علی‌الخصوص ایران عزیز را دارد تا به این وسیله اسباب انحراف این فرهنگ را فراهم کرده و آن را به ورطه سقوط بکشانند.

مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: بی‌شک شبیخون فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از هجمه نظامی به یک کشور است و در شرایط فعلی رسانه‌های غربی سال‌هاست بر روی مساله حجاب به عنوان یک مساله کلیدی فعالیت می‌کنند، چرا که به اهمیت آن در انحراف جامعه پی برده‌اند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه چیزی در حجاب وجود دارد که سبب این هجمه فرهنگی شده است، گفت: حجاب هر زن سبب آرامش درونی او و موجب استحکام جامعه خانواده و در پی آن اجتماع مدنی می‌شود از طرفی حجاب به زن یک حرمت و کرامتی می‌بخشد که او را از مفاسد اقتصادی و نگاه‌های آلوده دور کرده و سبب رشد فضایل اخلاقی در جامعه می‌شود.

تیرانداز در بیان راهکارهای مقابله با برهنگی و ترویج مساله حجاب در سطح جامعه، گفت: آنچه که در لایه خاکستری جامعه تاثیرگذار است، فرهنگ‌سازی در راستای جذب این قشر و برخوردهای کریمانه با رعایت حقوق شهروندی در بین عموم جامعه است، از طرفی باید به صورت دقیق به شبهات وارد شده از طرف این قشر پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: در حقیقت آموزش ضرورت حجاب باید از خانواده و توسط والدین آغاز شده و در آموزش و پرورش و دانشگاه ادامه پیدا کند و دستگاه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی با برگزاری فعالیت‌های پژوهشی و جلسات پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور کارشناسان فرهیخته این امر به سئوالات موجود در این مقوله پاسخ بدهند.

مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وظیفه اقشار مذهبی در جامعه، گفت: از طرف دیگر اقشار مذهبی باید توجه داشت باشند که نگاه جامعه خاکستری به آن‌ها به عنوان نمایندگان دین است و ممکن است هرگونه حرکت و برخورد آن‌ها را در قالب دین و مذهب تعریف و تشریح کنند به همین دلیل باید مراقب افعال و حرکات خود در جامعه باشند که چرا که در حقیقت به‌صورت غیرمستقیم معرفان شریعت اسلامی هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول