اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نباید دستاوردهای انقلاب درگیر سلیقه‌های سیاسی شود/ هراس آمریکا از توان نهفته ایران

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز کشور، با بیان اینکه آمریکا از توان نهفته هماهنگ کشورما و ساماندهی آن در هراس است، گفت: همه این دستاوردها در حالی به دست آمد که دستگاه‌های ما هماهنگی لازم را ندارند و اگر این هماهنگی بیشتر شود، نتایج بیشتری به دنبال دارد.

نباید دستاوردهای انقلاب درگیر سلیقه‌های سیاسی شود/ هراس آمریکا از توان نهفته ایران

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعدازظهر امروز در مراسم گردهمایی اجلاسیه ائمه جمعه مازندران که در دانشکده امام صادق(ع) امیرکلا بابل برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نتیجه تجارب 40 سال مدیریت ملی و فراملی رهبر معظم انقلاب است که به رشته تحریر درآورد.

وی افزود: در بخشی از این بیانیه که به وضعیت کشور قبل از انقلاب اشاره شده است، فرزندان و نسل جدید ما از آن اطلاعی ندارند لذا دشمن سعی کرده آنچه نبوده را درست جلوه دهد و دستاورد انقلاب را کمرنگ کند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور، بیان دستاورد ارزنده فعلی کشور را بخش دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: با وجود تبلیغات نادرست دشمن در کمرنگ کردن دستاورد انقلاب و اعمال فشار و تحریم‌های همه‌جانبه، ایران در بسیاری از شاخص‌ها نرخ رشد بیشتری نسبت به جهان داشته است.

پورمحمدی با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب درگیر سلیقه‌های سیاسی شود، خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و کم‌تحرکی بعضی مسؤولان، در دو حادثه طبیعی بزرگ کشور در امدادرسانی به مردم و میزان سرعت دستگیری، جبران و ترمیمی به خسارت‌دیدگان تلاش خوبی حاصل شده است.

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز کشور، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ایجاد امیدواری بین مردم را کلیدواژه حل بسیاری از مشکلات برشمرده‌اند که این امر رسالت مهم روحانیت است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند، یادآور شد: تمام تلاش دشمنان و آمریکا سلب این روحیه امیدواری مردم و ایجاد یاس و ناامیدی به جای امیدواری است.

وی ادامه داد: انتظار داریم همه مردم از جمله روحانیت در کنار انتقاد و تذکرات سازنده، به مسئله ایجاد امیدواری بین مردم نیز توجه و نگاه خوش‌بینانه داشته باشند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور تصریح کرد: با وجود تمام فشارها و تحریم و تبلیغات دشمنان، در سه ماه گذشته تجمع اعتراضی در کشور 40 درصد کاهش یافته که نشان از هوشمندی است که در بدنه کشور شکل گرفته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه 90 درصد فراخوان‌های ضدانقلاب دشمنان برای اعتراضات بدون پاسخ مانده است، افزود: در مجموع نظرخواهی انجام شده، انسجام ملی، اعتماد ملی و امید به آینده نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا از توان نهفته هماهنگ جمهوری اسلامی و ساماندهی آن در هراس است، یادآور شد: همه این دستاوردها در حالی به دست آمد که دستگاه‌های ما هماهنگی لازم را ندارند و اگر این هماهنگی بیشتر شود نتایج بیشتری به دنبال دارد.

پورمحمدی گفت: جامعه روحانیت، هماهنگی لازم را ندارد و درگیر مسائل پراکنده شده است؛ ما هنوز مشکل صنفی داریم، 80 درصد روحانیون ما گرفتار حداقل معیشت خود هستند و باید به این امور توجه شود.

انتهای پیام/86040/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول