اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح و بهره‌برداری از مخزن بتنی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب شهرک صنعتی قوچان

با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بهره‌برداری از مخزن بتنی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب شهرک صنعتی قوچان صورت گرفت.

افتتاح و بهره‌برداری از مخزن بتنی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب شهرک صنعتی قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، محسن صالحی‌نیا در آیین افتتاح پروژه مخزن بتنی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب شهرک صنعتی قوچان در جمع صنعتگران این شهرستان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهداف اصلی سازمان در جهت ارائه خدمات بهتر به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران صنعتی است و باید در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به این امر توجه ویژه شود و سبب رضایتمندی واحدهای صنعتی و تولیدی شود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: رفع نیازهای مالی واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه صادرات غیرنفتی دو برنامه مهم دولت بوده است و از تمام ابزارهای لازم در جهت توانمندسازی صنعتگران در این زمینه‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اهدافی که برای صنعتگران برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: با توجه به هدف‌گذاری مناسبی که به کشورهای مختلف شده است، امسال هم حجم و هم تنوع محصولات صادراتی بیشتر است.

صالحی‌نیا عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی صادرات امسال توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک است، هم به لحاظ تولیدات صادراتی آن‌ها به کشورهای دیگر از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات و هم اتصال آن‌ها به صنایع متوسط و بزرگ تا زمینه رشد آن‌ها بیشتر فراهم شود و تاکنون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه ساختن قطعات وارداتی صنایع در ایران از دیگر برنامه‌های مهم سازمان برای واحدها است، تأکید کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌عنوان یکی از سازمان‌های توسعه‌ای کشور بسترسازی کار را انجام داده و از طریق نظام مبادلات پیمانکاری فرعی که یکی از روش‌های عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط SME بوده، حمایت از ساخت قطعات در کشور به‌ویژه در صنایع قطعه‌سازی خودرو را شروع کرده تا ضمن تولید ساخت داخل قطعات وارداتی، توانایی صنایع کوچک و متوسط برای افزایش تولید و اشتغالزایی آن‌ها،‌ به‌روزآوری فرآیندهای فنی و محصولات آن‌ها، ‌بهبود قابلیت بین‌المللی، جذب سرمایه‌گذاری و سفارش‌های خارجی و رشد صادرات محصولات تولیدی به‌ویژه در حوزه پیمانکاری صنعتی بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و استفاده بهینه از تمامی منابع، ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف در جهت خواسته‌های صنعتگران باید به‌صورت ویژه از طرف مدیران در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور انجام شود که استان خراسان رضوی جزو استان‌های پیشرو است.

گفتنی است؛ این پروژه عمرانی با حجم عملیات خط انتقال به‌طول 600 متر با لوله پلی اتیلن و 3600 مترمکعب بتن‌ریزی با هزینه 4 هزار میلیون ریال در مدت 9 ماه انجام شده است.

انتهای پیام/ 70070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول