اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمرکز بر روی تولیدات صادرات محور در کرمانشاه افزایش یابد

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران به هم‌مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق اشاره کرد و گفت: تمرکز بر روی تولیدات صادرات محور برای بهبود شاخص‌های استان در زمینه فضای کسب و کار باید افزایش یابد.

تمرکز بر روی تولیدات صادرات محور در کرمانشاه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین مهری در نشست شورای گفت‌‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که با موضوع رسیدگی به مشکلات 11 واحد تولیدی استان، با حضور جمعی از مسؤولان و استاندار کرمانشاه و صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس و تولید‌کنندگان برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه پتانسیل‌های خوبی دارد و در استان پروژه‌های بسیار خوبی داریم که باید از آن‌ها حمایت کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، تاکید کرد: همچون یک سرباز در خدمت تولید‌کنندگان استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: 21 هزار میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن به تولید‌کنندگان استان پرداخت شده و یا خواهد شد و 8 هزار میلیارد ریال نیز آورده خود متقاضیان بوده است.

مهری با بیان اینکه واحد‌های خوب استان نباید دغدغه سرمایه در گردش داشته باشند، ادامه داد: ما به شدت از آ‌ن‌ها حمایت می‌کنیم و اولویت اول ما تامین سرمایه در گردش است، در مرحله بعد اتمام پروژه‌های ناتمام و در نهایت حمایت از طرح‌‌های توسعه‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های توسعه‌ای و زایش در واحد‌های صنعتی و نیز ارائه ورژن‌های جدید، تصریح کرد: برخی صنایع به دلیل اینکه نتوانسته‌اند ورژن جدید در تولید ‌ارائه کنند به مشکل برخورده‌اند.

مهری  با بیان اینکه بهبود شاخص‌های استان در زمینه فضای کسب و کار، تورم و نرخ بیکاری بی‌گمان کار بسیار دشواری است، عنوان کرد: در  استان کرمانشاه با توجه به هم مرز بودن با عراق باید روی طرح‌های صادرات محور تمرکز کرد.

وی در پایان با واحدهای تولیدی که از بانک متبوعش تسهیلات دریافت کرده‌اند تقاضا کرد به موقع اقساط خود را پرداخت کنند و گفت: ما به ازای هر واحد سپرده می‌توانیم تا 8 برابر تسهیلات ارائه دهیم.

گفتنی است، مهری در این جلسه ضمن استماع نظرات و درخواست‌های نمایندگان 11 واحد تولیدی استان و مسؤولان مربوطه، از رسیدگی به درخواست‌های آنان و بررسی مشکلاتشان خبر داد.

انتهای پیام/پ/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول