اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیکاری عامل انحطاط فرهنگ و جامعه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عشایر فارس گفت: بیکاری و نداشتن شغل عامل انحطاط جامعه و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و برای برون‌رفت از این معضل نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی متولیان است.

 بیکاری عامل انحطاط فرهنگ و جامعه

حجت‌الاسلام  ناصر رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز  با اشاره به اینکه استراتژی دشمن در مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و ولایت‌فقیه گسترش فضا‌های مجازی است، اظهار داشت:  نقش صداوسیما در برابر هجمه‌های تبلیغات دشمن بسیار اساسی و تعیین‌کننده بوده و به کار بردن الفاظ و ادبیات  نامربوط  و سخیف در سریال‌هایی که از شبکه ملی پخش می‌شود تأسف‌بار است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عشایر فارس گفت: استفاده از ادبیات رکیک درسریال‌هایی که از صداوسیما پخش می‌شود زیبنده نیست و  درذهن جوانان نقش منفی و مخرب ایجاد می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: نهاد‌های فرهنگی به‌ویژه خانواده به دلیل ویژگی‌هایی که در تعلیم و تربیت دارند عامل مهم در برابر ترویج فرهنگ غرب، گسترش فضا‌های مجازی و نیز مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی هستند.

بیکاری عامل انحطاط فرهنگ و جامعه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عشایر فارس تصریح کرد: بیکاری و نداشتن شغل عامل دیگر انحطاط جامعه و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی است و در این راستا برای برون‌رفت از این معضل اجتماعی نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی متولیان فرهنگی و اجتماعی است.

رنجبر در ادامه بد و بی‌حجابی در جامعه را نشان از گسترش فضا‌های مجازی دشمنان در میان جوانان و نوجوانان  دانست و گفت: بی‌حجابی باعث انحطاط  فکری و اخلاقی جوان  می‌شود و در این مورد پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند بنده بودن یکی از افتخارات انسانی است و در جلوگیری  از بی بندوباری و بی‌عفتی  نقش اساسی ایفا می‌کند.

وی بیان داشت: رابرت مرداک رئیس شبکه‌های معاند خارج از کشور می‌گوید اگر می‌خواهید آحاد جامعه را از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دورکنید باید با جنگ نرم و ترویج آرایش در میان زنان و مردان به اهداف خود دست‌یابید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عشایر فارس اضافه کرد: حجاب علاوه بر اسلام در پیشینه تاریخی ایرانیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و  در کتیبه‌های تخت جمشید و  نیز سایر آثار باستانی ایرانیان زنان باحجاب دیده می‌شوند که نشان از تعلق مردم این سرزمین به رعایت عفت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول