اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«زهر مار» ۲.۵ میلیاردی شد، «تگزاس۲» در مرز ۲۰ میلیارد تومان

گیشه سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت، محل رقابت فیلم‌های جدی از جمله «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» با کمدی‌های «تگزاس۲»، «زهرمار»، «ایکس لارج» و «ما همه با هم هستیم» بود.

«زهر مار» ۲.۵ میلیاردی شد، «تگزاس۲» در مرز ۲۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در هفته‌ای که گذشت، اگر چه دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» به صدرنشینی در گیشه سینماها ادامه دادند و از ابتدای هفته تا پایان روز گذشته (پنجشنبه ۲۰ تیرماه) آخرین ساخته نرگس آبیار یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان فروخت. دومین فیلم با فروش میلیاردی در این هفته، دومین اثر نیما جاویدی بود که یک میلیارد و ۱۱ میلیون تومان بلیت‌فروشی داشت.

«تگزاس ۲» با ۷۷۰ میلیون تومان، «زهر مار» با ۵۹۳ میلیون تومان، «ایکس لارج» با ۵۲۸ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۵۳۴ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی پرفروش‌های این هفته قرار دارند.

بنابراین فروش ۴ فیلم کمدی مذکور در هفته جاری با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان، فقط اندکی از فروش دو فیلم جدی «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان بیشتر بوده است. 

در مجموع، تا کنون «تگزاس ۲» با ۱۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان در صدر گیشه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب از مرز ۲۰ میلیارد تومان عبور کند. 

فروش کلی «شبی که ماه کامل شد» هم به ۱۲ میلیارد و ۹ میلیون تومان رسیده است. «سرخ‌پوست» با ۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان و «ما همه با هم هستیم» با ۹ میلیارد و ۷۱ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

دو فیلم جدید «زهر مار» و «ایکس لارج» به ترتیب ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان فروش داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول