اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی در قشم

رئیس درمانگاه امام رضا (ع) تامین اجتماعی قشم از تداوم پیگیری‌ها برای تحقق استقرار و فعال‌سازی بخش‌های رادیولوژی و تخصصی اطفال و افزایش مراجعه کنندگان در این درمانگاه‌ خبر داد.

افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، آرزو بابایی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس، ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: درمانگاه امام رضا (ع) از سال گذشته مجددا به عنوان درمانگاهی تخصصی در حوزه درمانی تامین اجتماعی قشم بازتعریف شده که در حال حاضر دو متخصص زنان و داخلی در این درمانگاه در حال فعالیت اند که به زودی متخصصان دیگر نیز از جمله متخصص اطفال در کنار پزشکان عمومی به خدمات درمانی در این مرکز مشغول خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده در درمانگاه امام رضا (ع) برای بیمه‌شدگان مجانی است، افزود: در پی افزایش توان درمانی تجهیزاتی بیمارستان امام رضا (ع) با هدف رضایت و رفاه بیشتر مراجعه‌کنندگان هستیم.

رییس درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی قشم از خرید دستگاه‌های جدید در حوزه آزمایشگاهی برای درمانگاه مذکور خبر داد و گفت: روزانه بین 250 تا 300 نفر برای دریافت خدمات درمانی به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

بابایی بیان داشت: در باب مراجعه بیماران با توجه به تخصصی شدن درمانگاه امام رضا، این درمانگاه با رشد صعودی همراه بوده به نحوی که رقم هشت هزار و 500 مراجعه کننده در سه ماهه 97 به 10 هزار و 534 نفر در سه ماهه سال جاری رسیده است.

وی از افزایش سطح دارویی و تجهیز داروخانه تامین اجتماعی در قشم خبر داد و افزود: در مبحث دسترسی بیماران نیازمند به دارو، با حساسیت بالایی پیگیر هستیم.

وی از فعال‌سازی سامانه‌های نوبت‌دهی غیرحضوری توسط بیمارستان امام رضا (ع) از طریق پیامک و اینترنت خبر داد و افزود: در کنار این امکانات، کیوسک نوبت‌دهی نیز در این درمانگاه از سال گذشته راه‌اندازی شده است.

رییس درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی قشم یادآور شد: این نوع اقدامات سبب راحتی مراجعان و بهره‌وری بیشتر از چارت نیروی انسانی می‌شود.

بابایی افزود: چندین مجوز از جمله مجوز راه‌اندازی رادیولوژی را در حال پیگیری هستیم که در صورت راه‌اندازی می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازها را مرتفع سازد.

انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول