اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اخذ سه میلیارد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای حل مشکل بیمارستان دیر

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تاکنون سه میلیارد تومان اوراق گرفته شده و به دنبال اخذ یک میلیارد تومان دیگر به صورت نقد هستیم تا بتوانیم با پرداخت مطالبات پیمانکار مشکل برق اضطراری آن را حل کنیم.

اخذ سه میلیارد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای حل مشکل بیمارستان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، سکینه الماسی صبح امروز در نشست با فعالان  اجتماعی با بیان اینکه از افتتاح بیمارستان دیر خوشحال هستم، اظهار داشت: تا زمانی که یک پروژه شروع و راه‌اندازی نشده و نواقص آن را نبینیم و برطرف نکنیم، نمی‌توانیم آن را به اتمام برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری پیمانکار در بحث برق اضطراری بیمارستان دیر شد و افزود: این بیمارستان از نظر تخصصی و تجهیزات اتاق عمل از بیمارستان کنگان جلوتر است و اینکه تمام این ظرفیت‌های فوق العاده به خاطر نداشتن برق اضطراری رها شده است قابل قبول نیست و من از این شرایط گلایه دارم.

وی  ادامه داد: هیچ چیزی مهم‌تر از سلامت و درمان مردمی که جان خود را در راه این نظام فدا کرده‌اند نیست و ما باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم.

الماسی با اعلام اینکه دغدغه اصلی ما راه‌اندازی بخش زنان و زایمان این بیمارستان است، عنوان کرد: بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر باید در کنار بخش‌های عمومی آن به یک بیمارستان تخصصی تبدیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تاکنون سه میلیارد تومان اوراق گرفته شده و به دنبال اخذ یک میلیارد تومان دیگر به صورت نقد هستیم تا بتوانیم با پرداخت مطالبات پیمانکار مشکل برق اضطراری آن را حل کنیم.

الماسی با بیان اینکه ما مخالف توسعه نیستیم، ابراز کرد: استقرار پتروشیمی‌ها در هر منطقه‌ای باید بر اساس آمایش سرزمینی و ارزیابی‌های زیست محیطی و اخذ مجوز سلامت باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا توسعه‌ای صورت گرفته و صنعتی آمده است متأسفانه با تخریب محیط زیست همراه بوده است و این واقعیت تلخی است، تصریح کرد: ما نمی‌دانیم پیوست‌های زیست محیطی و سلامت پروژه‌هایی که اجرا شده کجاست، که انتظار داریم محیط زیست این موارد را به صورت شفاف اعلام کند.

این مسؤول ادامه داد: وقتی هیچ گونه دستگاه پایش آلودگی در منطقه وجود ندارد، محیط زیست بر چه اساسی 14، 15 پتروشیمی را به عنوان صنعت سبز معرفی می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه راه مطالبه‌گری درست و صحیحی در شهرستان دیر در پیش گرفته شده است که باید این جلسات و هم اندیشی‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول