اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجمع دوباره کارگران کارخانه قند فسا/ معاون فرماندار فسا: پرداخت یک حقوق تا فردا و یک حقوق دیگر تا آخر ماه

کارگران کارخانه قند فسا که نتیجه وعده‌های گرفته‌شده در اولین تجمع خود را ندیدند، دوباره به جلو فرمانداری ویژه این شهرستان رفتند.

تجمع دوباره کارگران کارخانه قند فسا/ معاون فرماندار فسا: پرداخت یک حقوق تا فردا و یک حقوق دیگر  تا آخر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، تجمع کارگران کارخانه قند فسا در ۹ تیر، منتج به جلسه اعضای شورای تأمین، نمایندگان کارگران، مالک و کارفرمای کارخانه، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و رئیس اداره تأمین اجتماعی در دهم تیرماه شد.

خروجی این جلسه، پرداخت حقوق عقب‌مانده  تا آخر اردیبهشت‌ماه کارگران، حداکثر تا بیستم و پرداخت درصدی از معوقات بیمه تا پایان تیرماه شد.

اما تجمع دوباره‌ بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران این کارخانه، صبح امروز در جلو فرمانداری ویژه این شهرستان نشان از محقق نشدن وعده‌ها و عدم پرداخت  ۴ ماه دیرکرد حقوقشان داشت.

معاون فرماندار فسا در جمع کارگران اظهار کرد: مالک کارخانه به دلایلی که مستندات آن را نیز ارائه داد، موفق به اجرای تعهدات خود نشده است.

صفدر منشی با دادن اطمینان خاطر به کارگران مبنی بر  پیگیری جدی این مسئله افزود: امروز در راستای این تجمع، جلسه ای در فرمانداری با حضور مالک کارخانه و نمایندگانی از شما برگزار و نتیجه جلسه پرداخت یک حقوق تا فردا و یک حقوق دیگر نیز تا آخر ماه شد.

وی اضافه می کند: بلافاصله پس از رفع مسئله مالک کارخانه، مابقی معوقات بیمه و حقوق و پاداش نیز به سرعت پرداخت می شود؛ صورت جلسه‌ای نیز یادداشت و مالک کارخانه نیز امضاء کرد و در صورت عدم اجرایی شدن تعهدات برنامه‌ای که نباید را اعمال می کنیم.

معاون فرماندار همچنین در جمع کارگران، از نوشتن مصوبه‌ای در جهت پرداخت ماهانه کارگران در بیست و دوم هر ماه نیز خبر داد.

در عرض ۱۴ روز، دو تجمع گسترده در جلو فرمانداری ویژه یک شهرستان  نشان  از چیزی جز دست و جیب‌های خالی، رسیدن کارد به استخوان و درخواست مبنی بر پیگیری نیست.

فرمانداری ویژه فسا با جدیت پیگیر این مشکل پیش آمده برای قشر کارگر شهرش است؛ امید است که مالک  و مدیرعامل کارخانه نیز با خارج کردن خبرنگار فارس از لیست رد تماس تلفنش پس از دو هفته، به صورت مستقیم پاسخگوی این مسئله پیش آمده باشد.

گزارش از زهرا زارع پور

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول