اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

5 شرکت، حائز حداقل امتیاز برای حضور در مناقصه سبزه‌میدان زنجان شدند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شرکت‌های ندای علم و صنعت، پیشگامان فن اندیش، جهاد نصر زنجان، شرکت اوکسین صنعت و جهاد نصر اصفهان،حائز حداقل امتیاز در مناقصه سبزه‌میدان شدند، گفت: از این تعداد فقط جهاد نصر زنجان بومی است.

5 شرکت، حائز حداقل امتیاز برای حضور در مناقصه سبزه‌میدان زنجان شدند

سجاد خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طراحی فاز نخست طرح سبزه‌میدان اظهار کرد: روش کار این بار هم به صورت EPC خواهد بود به طوری که فاز نخست انجام و فاز دوم نیز به عهده شرکت برنده خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در مرحله نخست هشت شرکت اسناد را خریداری کرده بودند، گفت: از این تعداد سه شرکت انصراف داده و پنج شرکت باقی ماندند و مدارک خود را برای ارزیابی کیفی ارائه کردند.

وی گفت: طی دو روز بررسی انجام شده، هر پنج شرکت حائز حداقل امتیاز لازم شناخته شده و روز سه‌شنبه دعوت‌نامه ارسال می‌شود که متعاقب آن شرکت‌ها آنالیز قیمت مورد نظر ارائه دهند.

خدایی با اشاره به اینکه یک بازه زمانی 15 تا 20 روزه به شرکت‌ها مهلت داده می‌شود که اسناد را تکمیل و جزئیات را بررسی و قیمت پیشنهادی را اعلام کنند، افزود: بر همین اساس برآورد قیمت پایه آنها بر اساس فهرست بهای سال 98 بوده و هیچ شاخص تعدیلی در قیمت پایه اعمال نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اما بر اساس این روش و آئین‌نامه معاملات و نحوه انتخاب پیمانکار دامنه قابل اعتماد را تعیین خواهیم کرد و بر اساس همین امر شرکت‌هایی که قیمت پیشنهادی آنها در این بازه باشد، باز خواهد شد.

خدایی با اشاره به اینکه اگر در کمیته فنی قیمت‌های پیشنهادی با قیمت‌های واقعی مطابقت نداشته باشد، آنالیز انجام شده، آنالیز درستی تشخیص داده نشده و شرکت مربوط کنار گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: تأکید داریم که آنالیز قیمت باید دقیق باشد که قابلیت دفاع داشته باشد.

وی ادامه داد: طبق بررسی اولیه «ندای علم و صنعت»، «پیشگامان فن اندیش»، «جهاد نصر زنجان»، «شرکت اوکسین صنعت» و «جهاد نصر اصفهان»، پنج شرکتی هستند که حائز حداقل امتیاز برای ارائه پیشنهاد قیمت شده‌اند که از این تعداد فقط جهاد نصر زنجان بومی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوالی در مورد زمان آغاز ساخت پروژه نیز گفت: به عقیده بنده، تجهیز کارگاه، تا شهریورماه زمان نیاز داشته باشد و پس از آن دیگر رسما کار آغاز خواهد شد.

وی درباره رفع ایرادات سازمان بازرسی نیز گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اصلاح اسناد مناقصه و تأیید رویه فرآیند مناقصه با نظر دستگاه‌های نظارتی و بازرسی بوده است که عادلانه باشد و حقی از کسی تضییع نشود.

به گزارش فارس، این برای بار سوم است که مناقصه سبزه‌میدان برگزار می‌شود، در بار نخست به علت عدم صلاحیت شرکت، شرکت کننده و در دومین بار به علت ایرادات وارده از سوی سازمان بازرسی، مقرر شد که مناقصه تجدید شود.

گفتنی است، شرکت جهاد نصر اصفهان پیمانکار پل سیدالشهداء در زنجان و شرکت جهاد نصر زنجان نیز پیمان‌کار پل امام حسن مجتبی (ع) بودند.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول