اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو از بیم حملات راکتی حماس بر تعداد آتشبارهای گنبد آهنین افزود

به دنبال تهدید جنبش مقاومت حماس علیه اشغالگران صهیونیست، ارتش این رژیم از استقرار تعداد بیشتری از آتشبارهای سامانه گنبد آهنین خود در منطقه خبر داد.

تل‌آویو  از بیم حملات راکتی حماس بر تعداد آتشبارهای گنبد آهنین افزود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی از استقرار تعداد بیشتری از آتشبارهای سامانه گنبد آهنین ارتش (رژیم) اسرائیل در نوار غزه  و از بیم حملات انتقام جویانه جنبش مقاومت حماس خبر دادند.

وبگاه «دبکا فایل» وابسته به محافل نظامی رژیم صهیونیستی روز جمعه در این زمینه نوشت که پس از شهادت یکی از اعضای شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس و تهدید به  انتقام جویی از تل آویو، ارتش (رژیم) اسرائیل برای مقابله با حملات راکتی نیروهای مقاومت حماس، آتشبارهای بیشتری از سامانه گنبد آهنین خود را در منطقه مستقر کرده است.

این در حالی است که به دنبال تقابل اخیر نیروهای مقاومت فلسطین با صهیونیست‌ها و شلیک بیش از 650 راکت به مواضع آن‌ها، یک مقام ارشد نظامی سابق رژیم اشغالگر قدس به عجز سامانه «گنبد آهنین» برابر موج حملات موشکی اعتراف کرد.

«یاکوف عامیدرور» رئیس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «جروزالم پست» اذعان کرد که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین به چند دلیل قادر به رهگیری تمام راکت‌های پرتاب شده از غزه نیست. (جزئیات بیشتر)

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت غزه پنجشنبه در زمینه شهادت عضو حماس اعلام کرد که «محمود احمد الادهم» با گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام خود مدعی شد که این عضو حماس به اشتباه هدف قرار گرفته است.

 بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت نوار غزه، از آغاز راهپیمایی‌ بزرگ حق بازگشت در طول مرز شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی، تاکنون 305 فلسطینی به شهادت رسیده‌ و 17335 نفر دیگر زخمی شده‌اند. این راهپیمایی‌ها از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) و در پی اعتراض فلسطینیان به اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن «قدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر فلسطینی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول