اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت 250 سازمان‌ مردم نهاد در لرستان/ سیل‌زدگان فراموش نشده‌اند

نماینده سازمان‌های مردم نهاد لرستان گفت: تعدادی از سمن‌های استان در حال حاظر در روستاها و شهرهای سیل زده حضور دارند و در این مناطق به اجرای کارگاه‌های اوقات فراغت، فرهنگی و آموزشی مشغول هستند.

فعالیت 250 سازمان‌ مردم نهاد در لرستان/ سیل‌زدگان فراموش نشده‌اند

مهدی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان کرد: امروزه شاهد رشد و پویایی تشکل‌های مردم‌نهاد هستیم و بر کسی پوشیده نیست که کارهای دسته‌جمعی در قالب گروه‌ها و تشکل‌های رسمی و شناسنامه‌دار تاثیر بیشتری دارد.

وی بابیان اینکه  بیش از 250 سازمان مردم نهاد در لرستان فعالیت‌ می‌کند، افزود: در سیلاب اخیر شاهد ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد در راستای کمک به سیل زدگان لرستانی بودیم و خوشبختانه پس از سیلاب تا به امروز نیز فعالیت این گروه‌ها ادامه دارد.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد در لرستان اظهار کرد: با آغاز فاز دوم اسکان سیل زدگان لرستانی سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌هایی مانند توزیع اقلام حیاتی زندگی به مردم فعالیت می‌کنند برای مثال در چند روز گذشته بیش از 250 مورد توزیع اقلام داشته‌ایم.

بابایی با اشاره به اینکه هنوز تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد در کنار مردم سیل زده هستند، تصریح کرد: تعدادی از سمن‌های استان در حال حاظر در روستاها و شهرهای سیل زده قرار دارند و در این مناطق به اجرای کارگاه‌های اوقات فراغت، فرهنگی و آموزشی مشغول هستند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد در قالب اتاق‌های تسهیل‌گری نیز در مناطق حاشیه‌ای بر روی پدیده‌های مخرب اجتماعی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول