اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نگران قاچاق گندم به خارج از کشور هستیم

نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: گندم به اندازه کافی و بیش از نیاز کشور، توسط کشاورزان تولید شده است، اما نگرانی در مورد قاچاق گندم به خارج از کشور وجود دارد.

نگران قاچاق گندم به خارج از کشور هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی در نشست علنی امروز پارلمان اظهار داشت: چند ماه قبل خواستار بررسی قیمت خرید تضمینی گندم طبق ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی شدم، اما هنوز این موضوع مورد بررسی قرار نگرفته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی گندم توسط دولت ۱,۷۰۰ تومان و در بازار ۲,۲۰۰ تومان است.

ویافزود: هفته گذشته به یکی از تعاونی‌های خرید گندم دولتی مراجعه کردم؛ این تعاونی سال گذشته این موقع ۴۰۰۰ تن گندم خریداری کرده بود و امسال تا الان ۷۰۰ تن گندم خریداری کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد: گندم به اندازه کافی و بیش از نیاز کشور، توسط کشاورزان تولید شده است، اما نگرانی در مورد قاچاق گندم به خارج از کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: کیف به دست‌هایی از کشورهای خاص گندم را قبل از دِرو، کیلویی ۲,۵۰۰ تومان خریداری کرده‌اند.

وی از ریاست مجلس خواست در جلسه سران قوا، این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و حداقل افزایش قیمت ۳۰۰ تومانی برای خرید تضمینی گندم مصوب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول