اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف مزرعه ارز دیجیتال در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در انبار یکی از شرکت‌های صنعتی و دستگیری یک نفر در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

کشف مزرعه ارز دیجیتال در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی پورکاوه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق در انبار یکی از شرکت‌های صنعتی در شهر کاشان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام  قضائی از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 56 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در 8 کانکس به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه  برق، جاسازی شده بود کشف و توقیف شد.

وی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی داده شد.

پورکاوه با اشاره به قاچاق و غیرقانونی بودن استفاده از دستگاه‌های مذکور، گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهم با استفاده از برق یارانه‌ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود که با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس دستگیر و تحویل قانون شد.

انتهای پیام/63064/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول