اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تیم کبدی کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد

رئیس هیأت کبدی استان کرمانشاه گفت: با توجه به موفقیت تیم کبدی استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک کشور در مشهد، این تیم جواز حضور در لیگ برتر کبدی را به دست آورد.

تیم کبدی کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد

مختار صیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از صعود تیم کبدی کرمانشاه به لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به موفقیت تیم کبدی استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک کشور در مشهد مقدس، این تیم جواز حضور در لیگ برتر کبدی را به‌دست آورد.

رئیس هیأت کبدی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم کبدی کرمانشاه که بدون حمایت اسپانسر و با نام هیأت کبدی استان کرمانشاه در این مسابقات حاضر شده است توانست با شکست نمایندگان خراسان، کاشان، زنجان، گلستان و سیستان جواز حضور در لیگ برتر کبدی را کسب کند.

وی یادآور شد: این مسابقات به صورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار شد و نماینده استان کرمانشاه به همراه نماینده گلستان به‌عنوان 2 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر کبدی کشور را که از مهرماه سال‌جاری آغاز خواهد شد، به دست آورده‌اند.

صیدی ادامه داد: با توجه به توان و استعداد ورزشکاران استان کرمانشاه در رشته کبدی، با پیدا کردن اسپانسر و حامی مناسب در مسابقات لیگ برتر کبدی که به صورت زنده از شبکه ورزش نیز پخش خواهد شد، نمایش قابل قبولی را ارائه داده و از نام کرمانشاه دفاع کنیم.

سرپرست تیم اعزامی به این مسابقات با اشاره به عدم حضور اسپانسر در کنار تیم، یادآور شد: بدون حمایت مالی و با استفاده بر توان مالی هیأت و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان در این مسابقات حاضر شده‌ایم و حتی با توجه به عدم توان مالی با مینی‌بوس به مشهد مقدس سفر کردیم، اما با تکیه بر غیرت و توان بازیکنان موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر شدیم.

صیدی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در مشهد مقدس و در راستایی شناسایی توان تیم، نماینده کرمانشاه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی جوانان خواهد رفت.

همچنین سرمربی تیم کرمانشاه در خصوص سطح مسابقات، یادآور شد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از سطح فنی بسیار بالای برخوردار بودند به‌نحوی که برخی از این تیم‌ها از بازیکنان حاضر در لیگ‌های معتبری در رشته کبدی همچون لیگ برتر هند استفاده می‌کردند.

مسلم امیری ادامه داد: بازیکنان تیم کرمانشاه برپایه استعداد و غیرت خود توانستند با کسب پنج پیروزی جواز شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کنند.

امیری در خصوص نحو برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی کشور، یادآور شد: این مسابقات با حضور 12 تیم از سراسر کشور از  مهرماه سال‌جاری آغاز و تا دی‌ماه به طول خواهد انجامید به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رسول صیدی، پیمان حبیبی، محمد شکاف، عرفان قربانی، علی سیفی، میلاد جعفری، وحید کولانی، محمد کاظمی، یاسر مرادی، سجاد امیری، متین اعتمادی و سجاد هژبری به سرمربیگری مسلم امیری و سرپرستی مختار صیدی در این مسابقات حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول