اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

به طور جدی پای کار ایستاده‌ام/ نباید با خودخواهی‌ نساجی را بازیچه کنیم

مالک باشگاه نساجی مازندران درباره حواشی ایجاد شده چند هفته گذشته این باشگاه گفت: این مسائل انرژی زیادی از ما گرفت ولی باعث نشد دست از کار بکشیم و همچنان محکم پای کار ایستاده‌ایم.

به طور جدی پای کار ایستاده‌ام/ نباید با خودخواهی‌ نساجی را بازیچه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، کمتر از 15 روز به آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر در جام نوزدهم باقیمانده و تیم‌ها درصدد هستند تا با یک ترکیب آرمانی و مناسب پا به میدان بگذارند.

در این میان تنها نماینده استان مازندران یعنی تیم ریشه‌دار و محبوب نساجی هم از این قائده مستثنی نیست و با تمام حواشی موجود سعی دارد تا خود را برای آغاز رقابت‌ها مهیا سازد.

طی روزهای گذشته حواشی زیادی برای این باشگاه مردمی رقم خورد و به نظر می‌رسید مالکیت جدید باشگاه از ادامه کار دلسرد شده است.

محمد اژدری مالک باشگاه نساجی در جمع خبرنگاران از حواشی ایجاد شده در هفته‌های اخیر گفت و افزود: این مسائل انرژی زیادی از ما گرفت ولی باعث نشد دست از کار بکشیم و همچنان محکم پای کار ایستاده‌ایم.

وی افزود: در طول 22 روزی که باشگاه را تحویل گرفته‌ام هیچ وقفه‌ای در کار حاصل نشد و سعی کردیم کارها را بدون مشکل به پیش ببریم.

مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه مهم‌ترین هدفم از وارد شدن به عرصه فوتبال و مالکیت باشگاه نساجی، شادکردن دل مردم و هواداران نساجی است، اظهار کرد: برای سربلندی و موفقیت نساجی در لیگ نوزدهم همه تلاشم را خواهم کرد.

اژدری قدمت نساجی را 60 ساله برشمرد و گفت: نساجی برای مردم تنها یک تیم نیست بلکه عشق است و نباید با خودخواهی‌ و بغض این تیم را بازیچه کنیم چرا که با این کار احساسات هواداران و مردم خدشه‌دار خواهد شد.

حال باید منتظر بود و دید که آیا اژدری می‌تواند نساجی را به روزهای رؤیایی برگرداند و یا همچنان اسیر حواشی باقی خواهد ماند.

به گزارش فارس، خریدهای تیم نساجی همچنان ادامه دارد و بعد از مجتبی رمضانی و مهرداد کفشگری، نوبت محمد قاضی بازیکن فصل گذشته پیکان است که با امضای قرارداد یکساله به جمع ببرها بپیوندد.

انتهای پیام/86045/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول