اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ثبت‌نام بیش از 700 نفر در دوره‌های اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای اردکان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان گفت: تاکنون بیش از 700 نفر برای شرکت در دوره‌های مهارتی اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای در شهرستان اردکان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از 700 نفر در دوره‌های اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای اردکان

نادر متألهی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به ایام اوقات فراغت تابستان و لزوم استفاده هرچه بهتر از این فرصت برای کسب مهارت، گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان اردکان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه، دوره‌های آموزش مهارتی فنی و خدماتی را در فصل تابستان برگزار کرده است.

وی افزود: در مرکز خواهران، دوره‌های آموزشی مهارتی مانند آشپزی، کیک پزی، سفره‌آرایی، دسر و ژله، فست فود، راسته‌دوزی، کاربر رایانه و اینترنت در محیط کار، دوزنده کیف پارچه‌ای، اوریگامی، سازنده عروسک‌های خمیر چینی، دوزنده پیراهن شومیز مردانه و زنانه، کارور اتوماسیون اداری، فتوشاپ و گلدوزی سه‌بعدی ارائه می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان اظهار داشت: تاکنون 350 نفر از خواهران برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که در 17 دوره آموزشی شرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: در مرکز برادران نیز ۲۱ دوره آموزشی در رشته‌های برق ساختمان، برق صنعتی، جوشکاری، تأسیسات، کامپیوتر، نصب دوربین‌های مداربسته و Plc delta اجرا می‌شود که ۳۶۶ نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام‌شده‌اند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول