اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کسب رتبه نخست پرسش مهر ریاست جمهوری توسط فارسی‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، با کسب 20 عنوان اول تا سوم، درمجموع موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

کسب رتبه نخست پرسش مهر ریاست جمهوری توسط فارسی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، جهانبخش بانشی اظهار داشت: نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، با حضور ۲۵۰ دانش‌آموز و فرهنگی منتخب از سراسر کشور در تهران برگزار شد که از استان فارس نیز 9 دانش‌آموز و 11 همکار فرهنگی به‌عنوان منتخبین استان حضور داشتند.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان فارس در این دوره از پرسش مهر ریاست جمهوری، موفق به کسب ۸ رتبه اول، ۸ رتبه دوم و ۴ رتبه سوم کشوری شدند.

بانشی اسامی دانش آموزان منتخب فارس در مرحله کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری را به شرح زیر اعلام کرد: پارسا توانایی، محمد کرامتی، محمد پوریا باقری و نوید عطوفت از ناحیه ۴، رضا راستی از میمند، مهسا آل سعدی از مرودشت، سیده درنا جعفری از ناحیه ۱ و حدیث فرحانی پور و آیدا کشاورزی از ناحیه ۳ شیراز.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس اسامی فرهنگیان منتخب فارس در این کنگره را نیز به این شرح اعلام کرد: نادر لادنی و عبدالرحمن محسنی از لارستان، حمید فرزاد از ناحیه ۴، امیر پژمان از استهبان، ملیحه رحیمی اداره کل، سیما سلیمان پور از ششده، آزیتا نوروزی و طلعت شیعه خو از ارژن، محبوبه کاظمی و زهرا دریسی از ناحیه ۱ و فاطمه گودرزی از سپیدان.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول