اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

24 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات مجلس الکترونیکی است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: 24 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات مجلس الکترونیکی است و تنها این مرحله رای‌گیری است که به شکل دستی انجام می‌شود.

24 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات مجلس الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار عصر امروز در سومین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: آنچه که برای مجریان انتخابات اهمیت دارد رقم زدن حرکت ملی و مشارکت سیاسی مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده هر 6 کمیته ستاد انتخابات تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده‌اند، نیازهای تجهیزاتی و پشتیبانی در حوزه فرمانداری‌ها برآورد شده و به وزارت کشور اعلام شده است.

وی افزود: از هم‌اکنون مشخص شده که 24 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات الکترونیکی است و تنها این مرحله رای‌گیری است که به شکل دستی انجام می‌شود، کمیته دیگری نیز برای آموزش تشکیل خواهد شد چرا که آموزش مجریان بسیار مهم است.

*حضور مردم در انتخابات رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

الهی‌تبار ادامه داد: تلاش می‌کنیم که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش مشارکت در انتخابات بهره‌مند شویم؛ در انتخابات حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است، وزارت کشور نقش فراهم کننده امکانات برگزاری است، اما وظیفه ملی ترغیب مردم برای بالا رفتن مشارکت است چرا که حضور مردم رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است.

*تمامی تحرکات در عرصه انتخابات رصد می‌شود

وی گفت: تاکنون فعالیت 142 نفر در 6 حوزه انتخابیه استان رصد شده که علاقمند به حضور در انتخابات هستند، به‌دنبال این هستیم که تخلفات را کاهش داده و همه تحرکات در عرصه انتخابات رصد می‌شود و تمام مستندات برای استفاده لازم جمع‌آوری می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: محور برنامه‌های ستاد انتخابات جهت‌گیری چهارگانه وزارت کشور است که سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت اعلام شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول