اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توسعه و پیشرفت بدون پیوست فرهنگی مشکل‌آفرین است

فرماندار تنگستان گفت:اگر امروز به فکر توسعه و پیشرفت هستیم و این توسعه و پیشرفت پیوست فرهنگی نداشته باشد، ممکن است در آینده علی‌رغم توسعه با مشکلات عدیده فرهنگی و اجتماعی روبرو شویم .

توسعه و پیشرفت بدون پیوست فرهنگی مشکل‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، عبدالحسن رفیعی‌پور  امروز در نشست  شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی مهمترین و بهترین رکن  برای ترویج  فرهنگ  عمومی  در بین جامعه است ، اظهار داشت : اگر در حوزه‌های مختلف اقتصادی ، اجتماعی یا سیاسی  با مشکل مواجه هستیم  ریشه‌اش در فرهنگ عمومی است، لذا لزوما باید  نخست  آسیب‌شناسی  نموده و با فرهنگ‌سازی مناسب  در رفع  مشکل گام برداشت .

فرماندار شهرستان تنگستان بیان داشت : اگر امروز به فکر توسعه و پیشرفت هستیم و این توسعه و پیشرفت پیوست فرهنگی نداشته باشد،  ممکن است در آینده  علی‌رغم توسعه با مشکلات عدیده فرهنگی  و اجتماعی  روبرو شویم .

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد : تریبون نمازجمعه  مکانی است که دیگاه‌های نظام  مقدس جمهوری اسلامی  برای مردم بیان شود  و نمازجمعه  یک پایگاه  مردمی است که پل  ارتباطی میان مردم و مسؤولان  بر قرار می‌کند  و بایستی  این پایگاه تقویت شود .

وی ادامه داد : امروز بیش از هر زمان  دیگری  نیاز به همدلی و وحدت در  بین همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی داریم.

رفیعی‌پور افزود : نماز جمعه قرار گاه ایمان ، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی است  و این قرارگاه  با هدف ایجاد ارتباط  با گروه‌ها ، نهادها ، فعالان فرهنگی و تغدیه فرهنگی  و اجرایی  برنامه‌های  ملی و مذهبی  تأسیس شده است.

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که   " خدمت  به نماز جمعه  خدمت  به دین و آگاهی است و وظیفه مردم  و مسؤولان تقویت  نهاد مقدس نماز جمعه  است " تصریح کرد : همه مسؤولان  باید تلاش نمایند  با برنامه‌ریزی  مناسب هفته  نکوداشت نماز جمعه در شهرستان  به نحو مطلوبی  برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول