اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

89 مورد پیشگیری از تصرف اراضی ملی در زنجان انجام شده است

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در سه ماهه گذشته از سال‌جاری 89 مورد پیشگیری از تصرف اراضی ملی در زنجان انجام شده است.

89 مورد پیشگیری از تصرف اراضی ملی در زنجان انجام شده است

رضا مهدیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان منابع طبیعی در استان زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در سه‌ ماهه گذشته از سال‌جاری 13 مورد خلع ید و رفع تصرف در مراتع ملی استان زنجان انجام شده است، بیان کرد: این تعداد شامل 44 هکتار از اراضی استان زنجان می‌شود.

وی با اشاره به پیشگیری از تصرف به تعداد 89 مورد تصریح کرد: با این اقدام از تصرف 184 هکتار از اراضی ملی پیشگیری شده است.

مهدیون با بیان اینکه در سال‌جاری 128 گزارش مردمی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی دریافت شده است، عنوان کرد: 18 مورد انواع ماشین‌آلات و ادوات در مراتع استان زنجان توقیف شده است.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 102 مورد پرونده ماده 55 در استان زنجان تنظیم شده است، گفت: این تعداد پرونده برای 534 پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اخراج 48 مورد انواع دام غیر مجاز در استان زنجان از مراتع ملی بیان کرد: در این اخراج‌ها 12 هزار و 123 واحد دامی از اراضی ملی استان زنجان اخراج شده است.

مهدیون خاطر نشان کرد: در سه ماهه گذشته از سال‌جاری سه متخلف در حوزه منابع طبیعی در استان زنجان دستگیر شدند.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول