اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نابینایان زنجانی به مسابقات قهرمانی گلبال دعوت شدند

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان گفت: نابینایان زنجانی به مسابقات قهرمانی گلبال کشوری دعوت شدند.

 نابینایان زنجانی به مسابقات قهرمانی گلبال دعوت شدند

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزش بستری برای رشد و شکوفایی استعداد افراد معلول در جامعه است.

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران این هیأت دارای استعدادهای زیادی هستند، اضافه کرد: این ورزشکاران در مسابقات مختلف مدال‌آوری می‌کنند.

وی از برگزاری مسابقات گلبال قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از دوم مرداد‌ماه سال‌جاری به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی گلبال در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، عنوان کرد: ورزشکاران زنجانی نیز به این دوره از رقابت‌ها دعوت شدند.

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه حسن حاتمی، رضا احمدی، اکبر عابدینی، حسن چراغی و کیوان سهرین بیگلو ورزشکاران زنجانی دعوت شده به این دوره از رقابت‌ها هستند، افزود: زین‌الساجدین مومنی‌نیا نیز به عنوان سرمربی و رضا عابدینی به عنوان سرپرست در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول