اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

2500 متر دام صیادی در سد زاینده‌رود جمع شد

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست چادگان از جمع‌آوری 2 هزار و 500 متر دام صیادی در آب‌های دریاچه سد زاینده‌رود این شهرستان خبر داد.

2500 متر دام صیادی در سد زاینده‌رود جمع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست چادگان مجتبی حاجتی اظهار داشت: در گشت و قلاب‌کشی از سطح رودخانه زاینده‌رود چادگان توسط محیط‌بانان این اداره از متخلفان صید ماهی 2 هزار و 500 متر تور ماهیگیری جمع‌آوری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست چادگان افزود: با توجه به اینکه گشت به‌ صورت شبانه و به‌ وسیله قایق موتوری انجام می‌گیرد متخلفان به‌ محض شنیدن صدای قایق موتوری اقدام به فرار کرده و متواری می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: پایین رفتن آب و ثابت نبودن آب دریاچه منجر به خارج شدن بعضی از صخره‌ها از آب و به وجود آمدن جزایر کوچک‌ شده است که همین امر گشت‌های شبانه را با خطرات بسیاری همراه می‌کند.

حاجتی ادامه داد: توسط محیط‌بانان اداره محیط‌زیست شهرستان چادگان طی گشت و کنترل و تورکشی از تمام قسمت‌های دریاچه زاینده‌رود بیش 2 هزار و 500 متر تور ماهیگیری از متخلفان جمع‌آوری و به پاسگاه محیط‌بانی چادگان منتقل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست چادگان عنوان کرد: صیادان غیرمجاز در محل حضور نداشته و یا با استفاده از تاریکی شب منطقه را ترک کرده بودند بدین سبب کسی در این‌ ارتباط شناسایی و دستگیر نشد.

وی همچنین گفت: دام‌ها پس از جمع‌آوری و تنظیم صورت‌جلسه به پاسگاه محیط‌بانی شهرستان چادگان منتقل شد.

حاجتی در پایان بیان داشت: در سال جاری تاکنون 10 هزار متر دام از صیادان متخلف شهرستان چادگان جمع‌آوری‌ شده است.

انتهای پیام/63046/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول