اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مشارکت فعال نهادهای استان کرمان در دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی

جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار شد.

مشارکت فعال نهادهای استان کرمان در دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی، محمدرضا درویشی، پژوهشگر موسیقی، احمد صدری، دبیر جشنواره، محمد اله‌یاری مدیرکل  دفتر موسیقی، علی ثابت‌نیا، مدیرعامل  انجمن موسیقی ایران حضور داشتند.

همچنین مدیران نهادهای استان کرمان، جواد فدایی، استاندار کرمان، صادق بصیری، معاون سیاسی امنتی استاندار، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، علی بابایی، فرماندار کرمان، مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، دکتر علی رمضانی، مدیرکل صدا و سیمای استان، سورج یاسایی مدیر انجمن موسیقی استان و نمایندگانی از میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، برنامه و بودجه و سایر نهادهای استان در این جلسه حضور داشتند.

استاندار کرمان با تاکید بر  همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاه‌های استان کرمان برای برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی گفت: جشنواره‌های هنری این توانایی را دارند که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر استان را در سطح ملی و جهانی معرفی کنند. پس از برگزاری دوره‌های متعدد جشنواره موسیقی نواحی ایران و دوازدهمین دوره برگزاری این جشنواره، باید با تکیه بر تجربیات گذشته تلاش کنیم تا سطح دیگری از برپایی و میزبانی این رویداد مهم هنری را در کرمان ارائه کنیم.

در این جلسه درباره برنامه‌های دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی کرمان از جمله محورها و شاخصه‌های  اجراهای این دوره از جشنواره، اطلاع‌رسانی جشنواره در ابعاد ملی، اطلاع رسانی به هنرمندان و مخاطبان سایر استان‌ها  گفتگو شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول