اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

كبدي‌كار قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي

دبير هیأت‌ كبدي استان قم از حضور كبدي‌كار جوان و آينده‌دار قم در اردوي آماده‌سازي تيم اعزامي ايران به رقابت‌هاي برون‌مرزي 2019 خبر داد.

كبدي‌كار قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي

محمدرضا رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی کشتی جوانان ایران ماه‌های زیادی است که زیر نظر کادر فنی خود با حضور چهره‌های شاخص کبدی کشور در این رده سنی آماده حضور موفق در مسابقات برون‌مرزی می‌شود، در حالی که یکی از بهترین‌های کبدی قم نیز عضو این تیم است.

وی با اشاره به میزبانی مشهد از هشتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران ابراز کرد: ١٧ کبدی‌کار منتخب از مراحل قبلی اردوهای تیم ملی توسط جواد موسوی‌نسب سرمربی تیم ملی جوانان به اردوی جدید این تیم فراخوانده شده‌اند و علی‌اصغر وفایی کبدی‌کار جوان قم نیز در لیست مد نظر مربیان این تیم حاضر است.

 دبیر هیأت‌ کبدی استان قم با بیان اینکه علی‌اصغر وفایی از شهر جعفریه قم به صورت متوالی در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشته، اضافه کرد: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان به مدت هشت روز در مشهد مقدس به میزبانی هیأت‌ کبدی استان خراسان‌رضوی در حال برگزاری است.

وی به حضور درخشان کبدی‌کار قم در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اشاره و بیان کرد: تیم ملی کبدی جوانان ایران که علی‌اصغر وفایی یکی از کبدی‌کاران شایسته قم را با شماره 16  در ترکیب خود دارد، دو دیدار تدارکاتی در اردوی مشهد انجام داد و با نتایج 37 بر 25 و 47 بر 16 تیم کرمانشاه قهرمان لیگ دسته اول کبدی کشور را که به مسابقات لیگ برتر کشور راه یافته مغلوب کرد.

رجایی در پایان به حضور تیم کبدی بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: بانوان در این رقابت‌ها شروع خوبی داشتند و یقینا کسب تجربه این پیکارها در آینده به موفقیت بیشتر این تیم می‌انجامد، اما به دلایلی امسال تیم کبدی مردان قم در لیگ دسته اول حضور ندارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول