اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت آمادگی تیم تراکتور خوب است

مهاجم ملی پوش تراکتور گفت: وضعیت آمادگی تیم تراکتور خوب است.

وضعیت آمادگی تیم تراکتور خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا آزادی مهاجم جوان و ملی پوش تراکتور در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد. خودمان را آماده می کنیم تا به امید خدا بتوانیم امسال به قهرمانی برسیم.

وی بیان کرد: کمپ ارضروم از امکانات خوبی برخوردار است و ما هم به صورت فشرده تمرین می کنیم تا آماده شروع مسابقات شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

آزادی درباره حضورش در اردوی تیم ملی بیان کرد: چند بازی تدارکاتی در اردوی تیم ملی انجام دادیم تا در شرایط خوبی قرار بگیریم و خوشبختانه برنامه های تمرینی مان خوب پیش رفت.

مهاجم بومی تراکتور ضمن قدردانی از مالک باشگاه، گفت: آقای زنوزی زحمات زیادی برای تراکتور می کشد و از جیب خودش برای این تیم هزینه می کند و تمامی حواشی را نیز به جان خریده که امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج درخور شان این تیم، جواب زحماتشان را بدهیم.

وی درباره کار با دنیزلی خاطرنشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم و معتقدم آقای دنیزلی، مربی با دانشی است و جدیت خاصیتی دارد و با توجه به روحیه بالای تیم امسال، تلاش می کنیم که با تمام وجود بازی کنیم.

آزادی تاکید کرد: از هواداران می خواهم که مثل همیشه پشتیبان بازیکنان باشند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم طلسم قهرمانی را بشکنیم و جام را تقدیم آن ها کنیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول