اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تلاش برای احقاق حق ۱۲۰۰ میلیاردی هرمزگان از درآمدهای استان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای احقاق حق ۱۲۰۰میلیاردی هرمزگان از درآمدهای استان تاکید کرد.

تلاش برای احقاق حق ۱۲۰۰ میلیاردی هرمزگان از درآمدهای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نمایندگی ولی هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات ۲۹ ساله آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: خداوند را شاکرم به عنوان یک فرزند هرمزگان که یکی از آرزوهای همه ما این بوده که فرزندان هرمزگان در جایگاه‌های مختلف حضور داشته باشند و توانمندی‌های خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: امروز از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل اعتماد به یکی از فرزندان استان هرمزگان تشکر می‌کنم چراکه این باور و اعتماد عمیقی است که باور استان هرمزگان قلمداد می‌شود.

 نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندر خمیر، ابوموسی و حاجی آباد گفت:۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت؛ کارهای بزرگی در استان انجام شده است؛ مدیون انقلاب اسلامی هستیم اما همه ما باید تلاش کنیم تا جایگاه فرزندان هرمزگان را در سطح کشور پر رنگ کنیم. 

مرادی ابراز داشت: از ۱۸ وزارتخانه در کشور و مجموعه بالای معاونین وزیر و مدیران جایگاه خوبی در سطح ملی نداریم و در صورتی که بتوانیم این جایگاه را ارتقاء ببخشیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

وی بیان کرد: وضعیت بهداشت و درمان ما نیاز به کمک همگانی دارد و ما ۵۰ درصد از نُرم کشوری پایین هستیم و باید به عنوان یک ید واحد وضعیت بهداشت و درمان را در استان سر و سامان دهیم.

  نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندر خمیر، ابوموسی و حاجی آباد تاکید کرد: باور داریم که اگر به آموزش و پرورش در پایه توجه کنیم می‌توانیم در دانشگاه‌هایمان حرف برای گفتن داشته باشیم.

مرادی بیان داشت: در برنامه پنجم توسعه هر استانی که بتواند در افزایش درآمدها تلاش کند ۵۰ درصد مازاد آن درآمدها به خود اختصاص می‌یابد که طبق محاسبات در این ۵ سال گذشته باید ۱۲۰۰ میلیارد تومان به هرمزگان اختصاص می‌یافت که با اتحاد نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس می‌توانم آن را برای استان باز پس بگیریم.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول