اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اختصاص 6.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب ریجاب

استاندار کرمانشاه گفت: برای رفع مشکلات در حوزه زیرساخت آب و فاضلاب شهر ریجاب مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 6.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب ریجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست بررسی مشکلات عمرانی و زیرساختی شهر توریستی ریجاب که با حضور مدیرکل حوزه استاندار، مدیر دفتر فنی استانداری، فرماندار شهرستان دالاهو و شهردار و اعضای شورای شهر ریجاب برگزار شد، اظهار داشت:کرمانشاه به‌زودی با آغاز سال میلادی 2020 میزبان رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی است، طی ایام برگزاری این رویداد کرمانشاه شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از گردشگران خواهد بود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه 2020 فرصتی بسیار مناسب برای ایجاد یک رونق اقتصادی در استان و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متنوع کرمانشاه در بعد داخلی و بین‌المللی است‌.

وی افزود: در همین راستا اعتبارات عمرانی استان در سال 98 با اولویت تکمیل و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هزینه می‌شوند.

بازوند تصریح کرد: ریجاب یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین مناطق گردشگری استان است و بی‌گمان در رویداد کرمانشاه 2020 یکی از مناطق مورد اقبال گردشگران خواهد بود؛ با توجه به این موضوع تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این شهر یکی از اولویت هاست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش شهردار و شورای شهر ریجاب، معابر اصلی شهر برای عبور و مرور بهتر گردشگران نیازمند ترمیم آسفالت هستند که مبلغ 2 میلیارد تومان برای انجام این پروژه اختصاص داده شد.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین این شهر گردشگرپذیر مشکلاتی در حوزه زیرساخت آب و فاضلاب دارد که برای رفع آن‌ها مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد، همچنین یک‌میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان شهرداری اختصاص یافت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول