اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

10 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان در اولویت اصلاح است

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر 49 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است، گفت: رفع مشکل 10 نقطه حادثه‌خیز در استان برای ایمن‌سازی و اصلاح در اولویت قرار دارد.

 10 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان در اولویت اصلاح است

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه در حال حاضر 49 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، گفت: رفع مشکل 10 نقطه حادثه‌خیز در استان برای ایمن‌سازی در اولویت قرار دارد که در صورت تخصیص عملیات ایمن‌سازی و اصلاح محورها آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ریزش‌برداری از محورهای مواصلاتی که در سیلاب دچار آسیب شده بودند در حال انجام است و تقریبا در اکثر نقاط استان عملیات پاکسازی انجام شده است.

وی شانه‌سازی و رفع افتادگی محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری عنوان کرد و افزود: 12 اکیپ به همین منظور در محورها فعال شده است و همچنین 2 اکیپ نیز در سطح جاده‌ها مشغول لکه‌گیری آسفالت‌ها هستند.

ندیمی در ادامه با اشاره به اینکه نگهداری از محورهای مواصلاتی از دیگر وظایف راهداران است، اظهار داشت: از ابتدای سال حدود 150 کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری برای محافظت بیش‌تر با رویه قیر پوشانده شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در پایان از آمادگی راهداران برای آغاز فصل بارش‌ها خبر داد و اظهار کرد: آشکارسازی سرعتکاه‌ها، خط‌‌کشی محورها، ساماندهی علائم رانندگی، شستشوی تابلوهای هشدار در تونل‌ها و تأمین دید در قوس‌ها و پیچ‌های خطرناک به‌منظور کاهش تصادفات در حال انجام است.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول