اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

90 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی جهرم

رئیس اداره تامین اجتماعی جهرم با اشاره به پوشش 90 هزار نفری بیمه‌شدگان در شهرستان جهرم، افزود: از این تعداد 14 هزار نفر افراد مستمری‌بگیر تشکیل می‌دهند.

90 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مسلم قاسمی صبح امروز در دیدار با امام جمعه جهرم اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در رأس برنامه‌های اداره تامین اجتماعی جهرم قرار دارد و رویکرد این نهاد در احترام به مراجعه‌کنندگان مثبت ارزیابی شده است.

وی با اشاره به پوشش 90 هزار نفری بیمه‌شدگان در شهرستان جهرم، افزود: از این تعداد 14 هزار نفر افراد مستمری‌بگیر تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره تامین اجتماعی جهرم با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در ماه آینده نیز یک شعبه این نمایندگی در بخش سیمکان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 100 نفر از مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند، عنوان کرد: 3 هزار و 800 نفر از رانندگان، هزار و 700 قالیباف و 2 هزار و 700 نفر از کارگران ساختمانی از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

امام جمعه جهرم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات پرسنل تامین اجتماعی در تکریم و احترام به مردم خواستار تداوم این اقدامات خداپسندانه شد و گفت: خدمت به مردم همواره مورد تاکید اسلام بوده و جا دارد سایر ارگان‌ها نیز در این زمینه پیشگام باشند.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول