اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهیابی 15 نفر از هنرجویان ابهری به مرحله کشوری مسابقات علمی- کاربردی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از راهیابی 15 نفر از هنرجویان شهرستان ابهر به مرحله تئوری کشوری هفدهمین دوره مسابقات شاخه کار و دانش خبر داد.

راهیابی 15 نفر از هنرجویان ابهری به مرحله کشوری مسابقات علمی- کاربردی

عباس عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از راهیابی 15 نفر از هنرجویان شهرستان ابهر به مرحله تئوری کشوری هفدهمین دوره مسابقات شاخه کار و دانش خبر داد و گفت: این هنرجویان پس از درخشش در آزمون عملی مرحله استانی مسابقات علمی- کاربردی به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: در بخش عملی مرحله استانی این آزمون چهار نفر از هر رشته که نمره حد نصاب را کسب کرده‌اند، به مرحله کشوری معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: مرضیه محمدی ارهانی از هنرستان تلاش و میثم معینی و حمیدرضا محبی هر دو از هنرستان امیرالمومنین(ع) به ترتیب در رشته‌های خیاطی، نقشه‌کشی ساختمان و نقشه‌کشی صنعتی به کمک رایانه با کسب رتبه‌های نخست مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

 عزیزخانی همچنین از راه‌یابی علیرضا نوروزی در رشته برق صنعتی، حسن جیبا در رشته تراشکاری، ابوالفضل کردلو در رشته تعمیر موتور و برق خودرو، مهدی خدابنده و مرتضی زندی آغوری در رشته جوشکاری، سینا محمودی در رشته درودگری، مهدی نوروزی و مهدی بابایی در رشته فرزکاری و امیر حسین کلنگرزی در رشته نقشه‌کشی صنعتی از هنرستان باقرالعلوم(ع) به مرحله کشوری خبر داد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر اضافه کرد: معصومه بهمنی در رشته خیاطی از کار و دانش حضرت رقیه (ص)، امیر محمد مقدم در رشته نقشه‌کشی ساختمان از کاردانش سعدی هیدج و علیرضا محبی از هنرستان امیرالمومنین (ع) صائین قلعه در رشته فرزکاری نیز با درخشش در آزمون عملی مرحله استانی مسابقات جزو چهار نفر برتر انتخاب و به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش رسیدند.

وی معرفی قابلیت‌‌های هنرستان‌ها و هنرجویان، رصد کیفیت‌بخشی فعالیت‌‌های آموزشی و تقویت و توسعه کار و کارآفرینی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول