اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبلیغات اسلامی جای ۸ بیا ۲ برو نیست / حسینی قولشان را فراموش نکنند

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اینجا جای روحیه ۸ بیا و ۲ برگرد نیست بلکه به قدری کار داریم که اگر با خانواده خداحافظی خواهید کرد، از الان بکنید.

تبلیغات اسلامی جای ۸ بیا ۲ برو نیست / حسینی قولشان را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی امشب در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که من ۷ ماه از قبول این مسوولیت فراری بودم تا این روز را نبینم ولی وقتی مقرر شد تا این مسوولیت را قبول کنم با خود گفتم که الگوی من رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان سربازی وارد این عرصه شده‌ام و به تبع مولا و رهبری که گفته‌اند، بارها شب‌ها بیدار می‌شوم و خوابم نمی‌برد به خاطر نگرانی‌هایی که به خاطر مسائل فرهنگی دارم، گفت:  بلکه بتوانم کارم را شباهت دهم به کارهایی که در تبلیغات اسلامی انجام خواهم داد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: این جمع یک پیام دارد وگرنه شعبانی چه کسی است، افزود: این جمع نشان داد که  پیام ولی فقیه و ریاست تبلیغات اسلامی را درک کرده و امروز لبیک دوباره به رهبر گفته‌اند تا بنده را در این راه  یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه راه ما مشخص بوده و آن گام دوم انقلاب با محوریت جوانان و با نشاط است، گفت: من به عنوان روحانی اگر نشاط نداشته باشم، چگونه می‌توانم این نشاط را به جامعه بخشم.  

 شعبانی ادامه داد: محوریت کار ما، گام دوم و کارهای فرهنگی با حضور اکید جوان، جوان و بازهم جوان است.  

وی با بیان اینکه تبلیع یک امر عمومی است و همه در این خصوص وظیفه دارند، گفت: در همین جلسه افرادی حضور دارند که با اینکه حوزوی و معمم نیستند ولی می‌توانند ادعا کنند که به اندازه چندین معمم در عرصه تبلیغ گام برداشته‌اند.

شعبانی خاطرنشان کرد: همان طور که تبریز پیشگام عرصه فرهنگی است از‌ این‌رو  به اذن الله اهتمام در کارهای فرهنگی بیشتر شده و کارهای فرهنگی را به خدمات اجتماعی گره خواهیم زد.  

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان گفت: اینجا جای روحیه ۸ بیا و ۲ برگرد نیست بلکه به قدری کار داریم که اگر با خانواده خداحافظی خواهید کرد، از الان بکنید.

وی متذکر شد: ما در کارهای فرهنگی به خلاقیت نیاز داریم چراکه ما در سازمانی حضور پیدا کردیم که پر از ظرفیت بوده و باید این ظرفیت‌ها به فعلیت تبدیل شود.

شعبانی گفت: از حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی که در مدت مسوولیت در سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کرده و  یک گام جلو برده است و  ما هم اگر عرضه داشته باشیم یک گام هم ما جلو خواهیم برد.

 وی افزود: البته حاج آقای حسینی قولشان را مبنی بر کمک به ما فراموش نکنند چرا که به هر حال نان و آب تبلیغات را خورده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

 


‌‌

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول