اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکنش رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به دعوای لفظی دو نماینده استان/ به‌آن دامن نزنید

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: این اختلاف نظرها همیشه بوده و این دوستان در کمال آرامش در حال خدمت‌رسانی خود هستند پس مسئله‌ای نیست و به آن دامن نزنید.

واکنش رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به دعوای لفظی دو نماینده استان/ به‌آن دامن نزنید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خراسان رضوی و مشهد همیشه یکی از استان‌ها و شهرهایی بوده‌اند که اگر فردی بخواهد در کشور مثالی از تنوع سلیقه‌ها و کارکردها بزند قطعا پای ثابت مثال‌هایش خراسان رضوی است که دارای تنوع عقیدتی، فرهنگی و سیاسی بسیار است.

یکی از عناصر پیشرفت استان‌ها که همیشه دغدغه جدی استانداران بوده است، هماهنگی و هم عقیده بودن مجمع نمایندگان استان است که به‌عقیده علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، خراسان رضوی با داشتن نمایندگانی هماهنگ و متحد وضع خوبی در میان استان‌های کشور دارد.

اما ای کاش کار ماجرای نمایندگان مجلس خراسان رضوی به‌همین جا ختم می‌شد و همیشه در سراسر کشور از آن‌ها به‌خوبی یاد می‌شد، یکی از مستندات مبنی بر تنوع سلیقه‌های سیاسی استان که می‌توان از آن یاد و به آن استناد کرد، لیست نمایندگان خراسان رضوی است که در آن اسامی نیروهای اصلاح‌طلب، اصولگرا، میانه‌رو و مستقل دیده می‌شود، لیستی که شاید در کم‌تر استانی به این شکل دیده شود.

اختلاف سلیقه همیشه موجب پیشرفت می‌شده و می‌شود اما تا جایی که اختلاف سلیقه به نزاع و درگیری و دادن مصاحبه‌های مختلف و بیانیه پشت بیانیه ختم نشود تا این موضوع باعث شود بلافاصله پس از اختلاف‌های ایجاد شده، صبح روز دوشنبه هیأت رئیسه نمایندگان خراسان رضوی تشکیل جلسه دهد.

ماجرای دعوای زرگری نمایندگان استان از جایی شروع می‌شود که در روزهای گذشته و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رحیمی جهان‌آباد نماینده مردم شریف تربت جام پس از درخواست نوبت برای ارائه سخنان خود حرف‌هایی را بر زبان جاری می‌سازد که شاید زمان زیادی صرف شود که نام نمایندگان خراسان رضوی از سر زبان‌ها بیفتد.

رحیمی جهان‌آباد در اظهاراتی غیرمنتظره در صحن علنی علیه کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد صحبت می‌کند و کریمی را تابعه افغانستان می‌داند و بیان می.دارد زمانی که اجدادتان در حال حمله بودند ما در حال دفاع کردن از این کشور بودیم و این جملات را بر زبان می‌آورد که کریمی قدوسی با چه حقی رئیس جمهور و وزیر را مورد مؤاخذه قرار می‌دهد.

اما این پایان کار آقای نماینده نیست! رحیمی جهان‌آباد پس از اینکه نطق خود را به‌پایان می‌رساند شروع به‌مصاحبه در همین راستا با روزنامه و رسانه‌های کشوری می‌کند و سخنانی را علیه کریمی قدوسی بیان می‌کند و از اقدام خود دفاع می‌کند.
کریمی قدوسی که خود را از قافله عقب می‌بیند در همان جلسه صحن علنی بلافاصله شروع به‌صحبت بر علیه رحیمی جهان‌آباد می‌کند و با سخنانی دو پهلو به‌نوعی خبر از رد صلاحیت این نماینده برای حضور در مجلس یازدهم را می‌دهد و می.گوید شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را!
بعد از ادامه صحبت‌های رحیمی جهان‌آباد و نشر گسترده این سخنان در صفحات مجازی و دست به دست شدن کلیپ‌هایی با انتشار دلنوشته‌ای از تبعه ایرانی بودن خود و خانواده‌اش دفاع می‌کند و بیان می‌دارد از پدربزرگم تا فرزندان و دامادها و عروس‌ها ایرانی هستیم.

اما سؤال همه مردم در این روزها این است که آقایان نماینده چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا در هر جایگاهی که قرار دارند باید به فکر مردم باشند و از ایجاد حاشیه بپردازند چرا که بر اساس سخنان صاحب نظران، همگرایی و اتحاد نمایندگان یک استان کمک شایانی به توسعه همه جانبه خراسان رضوی می‌کند.
این دعواهای زرگری همیشه همه جا بوده و حتی شاید در جمع‌های خصوصی بیشتر از این باشد اما بهتر این است که نمایندگان سعه صدر خود را بالا برده و به‌جای این دعواهای شخصی که به انصاف جای آن در صحن علنی مجلس نیست، به فکر توسعه سیاسی و اقتصادی استان باشند تا در این سال‌هایی که همه کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است دست به.اقداماتی بزنند که نام خراسان رضوی را به‌جای پیشرفت از جنبه‌های دیگری بر زبان بیندازند.

اختلاف نظر همیشه است! دامن نزنید

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی پس از این موضوع پیش آمده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد نسبت به این موضوع واکنش خاصی نشان نداد و گفت: این اختلاف نظرها همیشه بوده و این دوستان در کمال آرامش در حال خدمت‌رسانی خود هستند پس مسئله‌ای نیست و به آن دامن نزنید.

پس از بیان این جملات کوتاه حمید بنایی که مسئولیت ریاست مجمع نمایندگان خراسان رضوی را برعهده دارد تلفن را قطع می‌کند و حاضر به ادامه مصاحبه نمی‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول