اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شورای فرهنگ عمومی برای دومین ماه متوالی برگزار نشد

جلسات شورای فرهنگ عمومی در خردادماه و تیرماه سال جاری تشکیل نشد.

شورای فرهنگ عمومی برای دومین ماه متوالی برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین جلسات تصمیم‌گیری در خصوص معضلات فرهنگی در استان‌هاست که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود.

پس از روی کار آمدن مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جلسات به صورت مستمر در چهارشنبه‌های آخر هر ماه تشکیل جلسه می‌داد و تصمیماتی را با توجه به مقتضیات زمان مصوب می‌کرد.

علی‌رغم اینکه در ابتدای سال، زمان و مکان 12 جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 98 به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده بود و مقرر شده بود در هر ماه حداقل یک جلسه برگزار شود، اما این جلسات در خرداد و تیرماه  سال جاری برای دو ماه متوالی برگزار نشد.

عدم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در بهار و تابستان که موضوعات فرهنگی استان هم با گرمای هوا، داغ می‌شوند قابل تامل است؛ زیرا وضعیف فرهنگی مراکز توریستی استان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، گسترده شدن جشن‌های عروسی و فعالیت تالارها، تعطیلی مدارس و رونق گرفتن پارک‌ها و مراکز تفریحی و... از جمله مواردی هستند که در این فصول سال، حساسیت بیشتری پیدا می‌کنند.

عدم برگزاری این جلسات زمزمه تغییر مدیرکل ارشاد استان پس از حواشی ایجاد شده پیرامون کنسرت‌های پاپ در شهرکرد، را تقویت کرده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول