اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 5 هزار و 380 عدد ظروف آشپزخانه خارجي قاچاق در اين استان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که اشخاصی در داخل شهر همدان اقدام به دپو و نگهداری کالاهای قاچاق می‌کنند، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان بهار با انجام اقدامات اطلاعاتی این انبار را شناسایی کردند.

وی افزود: با انجام تامین و مراقبت، یک دستگاه وانت نیسان که قصد بارگیری کالا از داخل انبار را داشت متوقف و در بازرسی از این انبار، 5 هزار و 380 عدد ظروف آشپزخانه خارجی و قاچاق کشف و سه نفر از مالکان کالاها که با ایجاد سر و صدا و درگیری با ماموران قصد جلوگیری از اجرای ماموریت را داشتند، بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

وی افزود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 3140‌/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول