اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

استاندار تهران: قانونمداری مجریان و ناظران مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد

استاندار تهران با بیان اینکه قانونمداری مجریان و ناظرین انتخابات در افزایش مشارکت مردم اثر دارد، گفت: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب هیچکدام انتخابات را تحریم نکردند و نباید تحریم کنند.

استاندار تهران: قانونمداری مجریان و ناظران مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران، اظهار کرد: نرخ بیکاری در سه ماهه ٩٧ ، ١٢.٣ درصد بوده است و در مدت مشابه امسال ١٠.٣ رسیده است و با کاهش دو درصدی نرخ بیکاری مواجه هستیم.

وی افزود: حفظ حرمت و حقوق کودکان کار و خیابان و هم افزایی دستگاه ها، حمایت از تولیدکنندگان و تعیین تکلیف اموال انبار تملیکی از اقدامات مهمی است که در مدت اخیر به دست آمده است.

استاندار تهران تصریح کرد: انتخابات در بعد سیاسی نشان از بلوغ و آگاهی مرمی است که امیدوارانه پای صندوق می آیند. همچنین انتخابات در بعد داخلی نشان دهنده شادابی و یکپارچگی ملی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات از منظر بین المللی از هر موشکی قوی تر است واین مردم هستند که نظام را مقتدر نشان می دهند.

بندپی اظهار کرد: جلسات و همایش با حضور رأی اولی ها، بانوان و جوانان و احزاب و گروه ها در شهرستان ها برگزار شود. همچنین باید فرمانداران بی واسطه بین مردم حضور یابند و پروژه های نیمه تمام به سرعت در شهرستان ها به اتمام برسد.

وی با اشاره به این موضوع که قانونمداری مجریان و ناظرین انتخابات در افزایش مشارکت مردم اثر دارد، گفت: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب هیچکدام انتخابات را تحریم نکردند و نباید تحریم کنند؛ بنابراین شرایط حضور کاندیداها را باید هموار کنیم تا افزایش مشارکت محقق شود.

استاندار تهران با اشاره به این موضوع که فرمانداران نیازمندی های خود را در انتخابات اعلام کنند، تصریح کرد: اجرای دقیق قانون تأکید اصلی ما دو اجرای انتخابات است. همچنین در تبصره ١١ قانون برگزاری انتخابات پشتیبانی های مالی پیش بینی شده است و همه دستگاه ها باید همکاری کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول