اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

113 دستگاه اجرایی در استان سمنان بازرسی شد

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: 113 دستگاه در استان سمنان بازرسی و بالغ بر 110 گزارش با رویکرد رعایت و عملکرد تهیه شده است.

113 دستگاه اجرایی در استان سمنان بازرسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی دهرویه مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: تلاش کردیم تا نظارت دیوان محاسبات، نظارت مؤثر، مفید، همراه و همگام باشد تا بتواند درنهایت به ساماندهی امور به دور از ایجاد موانع کاری و گرفتن ریسک مدیریتی از مدیران منجر شود.

وی با بیان اینکه نظارت با دقت، سرعت و متانت در رفتار کارکنان این مجموعه رقم خورده است، گفت: مچ‌گیری از سیاست‌های این مجموعه نبوده و نخواهد بود و با رویکرد پیشگیری، نظارت‌ها در این راستا انجام خواهد شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان ادامه داد: ما همواره در امور خود تلاش کردیم تا قوانین موجود را تا حد امکان انعطاف دهیم و همراهی، همکاری و همدلی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.‌

دهرویه بیان کرد: در دیوان محاسبات رویکرد تعاملی سازنده، همسو و هم‌هدف را سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم تکالیف دستگاه‌های اجرایی را با توجه به مجوزهایی که در قوانین وجود دارد، به حد تعالی برسانیم.

وی تصریح کرد: 113 دستگاه در استان سمنان بازرسی و بالغ بر 110 گزارش با رویکرد رعایت و عملکرد تهیه شده است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان ادامه داد: دیوان محاسبات استان همواره تلاش کرده تا در مقاطع مختلف مانع اقدامات و امور دستگاه‌های اجرایی نباشد.

دهرویه بیان کرد: خوشبختانه استاندار سمنان و معاونان او با رویکرد مردمی، در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارند که مطمئن هستیم اقدامات خوب و گام‌های بلندی با این عزم و اراده در استان اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: بررسی وضع اشتغال استان و پرداخت تسهیلات در این حوزه، وضع تأمین آب و رفع مشکل در این حوزه، واریز وجوه به صندوق‌ها و پرداخت تسهیلات در این بخش، رسیدگی به وضع معادن، سرانه‌های ورزشی، اسناد خزانه، مطالبات بانک‌ها و ... از سیاست‌ها و اولویت‌های ‌کاری این مجموعه در سال جاری است.

انتهای پیام/74030/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول