اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خبرنگاران با تلاش جهادی جلوی هجمه رسانه‌ای دشمن را بگیرند

امام جمعه شهرستان کنگان گفت: اصحاب رسانه در این معرکه‌ای که دشمن در راستای تشویش اذهان عمومی راه انداخته است ، نقش جهادی خود را نشان دهند و این وضعیت را کنترل و دشمن را ناکام کنند.

خبرنگاران با تلاش جهادی جلوی هجمه رسانه‌ای دشمن  را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان،حجت‌الاسلام محمود محمودی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:نقش خبرنگاران در ارتقاء فرهنگ دینی بسیار برجسته و محوری است.

امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند، افزود:اصحاب رسانه نقش خود را در پیشبرد اهداف نظام روز به روز پر رنگ‌تر کنند که دشمن برای خنثی‌سازی اهداف نظام موفق نشود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن تشویش اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است گفت:اصحاب رسانه در این معرکه می‌توانند نقش جهادی خود را نشان دهند و این وضعیت را کنترل و دشمن را ناکام کنند.

محمودی با بیان اینکه نهاد امام جمعه یک رسانه و مخاطب آن عموم مردم است ، مطرح کرد: خبرنگاران می‌توانند مکمل این رسانه باشند و پیام نمازجمعه که یک پیام تقواست را در رسانه‌های خود منعکس کنند تا به عموم مردم برسد و پیام نمازجمعه را دریاف کنند.

امام جمعه کنگان گفت:پوشش خبری یک مسئله عبادی است و تلاش اصحاب‌رسانه در راستای تبیین شعائر دینی و تبلیغ فرهنگ دینی ستودنی است.

 دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال اقامه نمازجمعه در نظام مقدس اسلامی در کنگان با اشاره به برخی از اقدامات نهاد امام جمعه در کنگان افزود: نهضت مسجدسازی با توصیه دفتر امام جمعه شهرستان و همچنین با همت خیرین در شهرستان شروع شده که چندین مسجد در محله مختلف شهر بازسازی و ساخته شد.

ابوذر حسین‌پور بیان کرد:طرح ازدواج آسان با همت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات خیریه، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و همچنین خیرین شهرستان اجرا شد که قصد داریم در ادامه طرح هر مسجد یک زوج را اجرا کنیم.

وی در پایان گفت:نمایشگاه عکس،مسابقات تیراندازی،نقاشی کودکان،میزخدمت،ایستگاه سلامت و نمایشگاه کتاب و... از برنامه‌های هفته نماز جمعه در کنگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول