اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نخبگان راهکارهای نوین برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دهند

فرماندار جوانرود گفت: یکی از رسالت‌های نخبگان شناسایی آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکار مناسب برای برون رفت از آن است.

نخبگان راهکارهای نوین برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان و چهره‌های علمی ظهر امروز با فرماندار جوانرود در راستای اعتلای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار جوانرود با تاکیدبر ضرورت همفکری و تعامل هرچه بیشتر نخبگان در راستای اعتلای فرهنگی شهرستان، اظهار داشت: اعتلای شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت نخبگان و اندشمندان جامعه امکان‌پذیر است.

رستگار یوسفی یکی از رسالت‌های نخبگان را شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار مناسب برای برون رفت از آن وضعیت عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همفکری نخبگان برای رشد و اعتلای جامعه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: هر 45 روز یک‌بار با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان مشکلات و موضوعات مهم شهرستان در حوزه‌ها مختلف شناسایی ضمن اولویت‌بندی و نیازسنجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر برگزاری نشست‌های هم اندیشی نخبگان با فرماندار جوانرود نیز، گفت : برای اعتلای فرهنگی، آجتماعی و آموزشی شهرستان جوانرود 9 کارگروه در حوزه های مختلف تشکیل شده است.

مصطفی جوانرود افزود: 43 نفر از نخبگان و چهره علمی ودانشگاهی در رشته‌های مختلف در این کارگروه اعلام آمادگی کرده‌اند.

در ادامه این نشست نخبگان نظرات و دیدگاه‌های خودرا در حوزه های مختلف بیان کردند.

در این جلسه مقرر شد، مشکلات و چالش‌های شهرستان جوانرود در سه محور مهارت‌های زندگی و آموزش‌های خانواده، حقوق شهروندی و ترافیک در دستور کار این کارگروه قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول