اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پاکات مناقصه سبزه‌میدان 20 روز دیگر باز می‌شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که 15 تا 20 روز آینده پاکات سبزه‌میدان باز و مناقصه برگزار و پیمانکار هم مشخص شود.

پاکات مناقصه سبزه‌میدان 20 روز دیگر باز می‌شود

داوود نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اسناد مناقصه روز پنج‌شنبه هفته قبل به پنج شرکتی که مجاز به شرکت در مناقصه سبزه‌میدان بودند، ارسال شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با بیان اینکه طبق قانون باید 15 تا 20 روز به شرکت‌های متقاضی حضور در مناقصه سبزه‌میدان فرصت دهیم که قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند، گفت: پس از این امر قیمت‌ها به کمیسیون معاملات شهرداری خواهد رفت.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که 15 تا 20 روز آینده پاکات سبزه‌میدان باز و مناقصه برگزار و پیمانکار هم مشخص شود.

نوری همچنین در ارتباط با سایر اقدامات صورت گرفته در ساخت سبزه‌میدان گفت: ساخت سبزه‌میدان قدیم به صورت کامل تمام شده و همه کف‌سازی‌ها و کاشت فضای سبز و ... انجام شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با بیان اینکه سبزه‌میدان قدیم به لحاظ حساسیتی که در نقطه اتصال به پیاده‌راه داشت با دقت و حساسیت خاصی اجرایی شد، تصریح کرد: اما بیشتر کارهای پروژه که در قالب ساختمان‌سازی و سازه و محوطه‌سازی خود سبزه‌میدان در قالب 6.5 یا 7 هکتار است توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، سبزه‌میدان منطقه‌ای واقع در بافت مرکزی شهر و محل بازار تاریخی، مسجد جامع، خانه‌های تاریخی ذوالفقاری است که کار ساخت پروژه عظیم سبزه‌میدان از سال 1367 آغاز شده و هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

این پروژه آخرین بار در سال 1393 با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد، در دهه فجر سال قبل نیز عملیات اجرایی سبزه‌میدان قدیم بدون کلنگ‌زنی آغاز شد اما هنوز عملیات اجرایی اصلی سبزه‌میدان آغاز نشده است.

در آخرین جلسه ارزیابی برگزار شده برای مناقصه سبزه‌میدان «ندای علم و صنعت»، «پیشگامان فن اندیش»، «جهاد نصر زنجان»، «شرکت اوکسین صنعت» و «جهاد نصر اصفهان»، پنج شرکتی هستند که حائز حداقل امتیاز برای ارائه پیشنهاد قیمت شدند.

طی چند روز آینده سومین مناقصه سبزه‌میدان برگزار می‌شود، پروژه‌ای که در دو مناقصه قبلی به علت عدم صلاحیت شرکت، شرکت کننده و در دومین بار به علت ایرادات وارده از سوی سازمان بازرسی، مقرر شد که مناقصه تجدید شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول