اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس‌من| وزیر علوم: اسامی خریداران پایان نامه با ذکر موضوع استخراج شد

وزیر علوم گفت: با استخراج اطلاعات حافظه‌های کامپیوتر و پرونده های ضبط شده از شرکت‌های فروش پایان‌نامه، اسامی افراد سفارش‌دهنده با موضوعات پایان‌نامه‌ها مشخص شده است.

فارس‌من| وزیر علوم: اسامی خریداران پایان نامه با ذکر موضوع استخراج شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کاربران فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «جلوی فروش و تبلیغات پایان نامه و مقاله در سطح خیابان را بگیرید» خواستار مقابله با این موضوع شده‌اند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که چند هفته قبل نخستین برخورد با متخلفان فروش پایان نامه انجام شد و وعده داده شد که مرحله برخورد بعدی هم به زودی انجام خواهد شد این موضوع به کجا رسید؟ گفت: برخورد با متخلفان فروش پایان‌نامه همچنان در جریان است.

وی توضیح داد: در برخورد قبلی از اسنادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش پایان نامه جمع آوری شده بود که شامل تعداد زیادی شامل حافظه های کامپیوتر، پوشه ها و پرونده ها بود.

غلامی تصریح کرد: هم‌اکنون مطالب حافظه های کامپیوتر استخراج و پرونده ها بررسی شده است و تقریباً اکثر اسامی افرادی که سفارش پایان نامه داده بودند و موضوعات آنها مشخص شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مرحله دوم برخورد با متخلفان فروش پایان‌نامه را هم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه در حال پیگیری هستیم و به زودی انجام می‌شود، اکنون بیشتر منتظریم که آیین نامه اجرایی قانون مقابله با تقلب و تخلفات علمی توسط دولت ابلاغ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول