اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

پورمحمدی: به دنبال قاعده‌مند کردن ائتلاف جریان ارزشی هستیم

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم گفتگوها میان نیروها و تشکل‌های ولایی و ارزشی موجب خیر و مصلحت جمعی باشد، گفت: در جامعه روحانیت به دنبال قاعده‌مند کردن فعالیت‌ها و ائتلاف جریان ارزشی هستیم.

پورمحمدی: به دنبال قاعده‌مند کردن ائتلاف جریان ارزشی هستیم

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس ششمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های ارزشی و انقلابی صبح امروز (پنجشنبه 3 مرداد) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد.

نشست های هم اندیشی و همفکری جامعه روحانیت با احزاب که از چند ماه پیش و به درخواست احزاب و تشکلهای انقلابی و ولایی آغاز شده در پی رسیدن به وفاق حداکثری نیروهای ارزشی و انقلابی از حیث کمی و کیفی است.

در ابتدای این نشست، آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، با تبیین اهمیت وحدت کلمه و فشردگی صفوف و وفاق در میان نیروهای انقلاب خاطر نشان کرد: دشمنان همواره در تلاش بوده اند تا مردم و امت را از حول نقطه مرکزی انقلاب یعنی ولایت فقیه متفرق سازند بنابراین ضرورت وحدت و وفاق حول کانون مرکزی نظام اسلامی بیش از هر زمان‌دیگری احساس می شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت افزود: ما انتظار داریم که نیروهای انقلابی و ارزشی زمینه امید بخشی به جامعه را دنبال کنند و در عرصه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی ورودی هوشمندانه داشته باشند و از حرکتهای تفرقه افکن و گریز از مرکز تبری بجویند.

در ادامه حجت الاسلام محمد حسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت و مسوول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت با مروری بر مصوبات جلسات گذشته مبنی بر تشکیل کمیته دعوت برای فراخوان و دعوت حداکثری از همه گروهها و تشکلهای انقلابی و ولایی، افزود: تلاش جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات پیش رو انسجام بخشی، هماهنگی و هم افزایی حداکثری ظرفیت جریان انقلابی و ارزشی است؛ البته در کنار این موضوع، تمرکز ما بر قوام بخشی به ساختار جدید و تقویت تشکیلات جامعه روحانیت است.

وی افزود: ما برای حضور همه اضلاع و مجموعه های جریان ارزشی و انقلابی دغدغه خاطر داریم و برگزاری نشست های هم اندیشی و زمینه سازی برای دستیابی به وفاق و وحدت حداکثری در همین راستاست و در صورتی که اقدامات گروههای مختلف جریان ارزشی به وفاق و وحدت بینجامد از حمایت جامعه روحانیت برخوردار خواهد بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم گفتگوها میان نیروها و تشکلهای ولایی و ارزشی موجب خیر و مصلحت جمعی باشد افزود: ما در جامعه روحانیت به دنبال قاعده مند کردن فعالیتها و ائتلاف جریان ارزشی هستیم و این نشست ها را مدار همگرایی نیروهای انقلابی می دانیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت افزود: تلاش ما برای پی ریزی یک روند معتبر برای تحقق وفاق حداکثری است و می خواهیم ساختار و فعالیت جریان ارزشی و ولایی در انتخابات مجلس قاعده مند و هدفمند باشد.

در پایان نشست، حاضرین و مدعوین و دبیران احزاب و تشکلهای ولایی به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص چگونگی مشارکت در انتخابات مجلس، راهکارهای هم افزایی و همگرایی نیروهای ارزشی، تحلیل شرایط داخلی و بین المللی، ایجاد ساختار منطقی فراگیر و محوریت جامعه روحانیت، ضرورتهای حضور حداکثری و برنامه ریزی دقیق با هدایت و راهبری روحانیت تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول