اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا 10 فرد و 13 شرکت ونزوئلا را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا به دستور رئیس جمهور این کشور تعدادی شرکت و شخصیت ونزوئلایی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

آمریکا 10 فرد و 13 شرکت ونزوئلا را تحریم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد افراد و شرکت‌های جدیدی از ونزوئلا را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌‌های جدید شامل دارایی‌های بخش استخراج طلا در ونزوئلا و کسانی است که با این کشور در این بخش همکاری دارند. واشنگتن مدعی شده است که بخشی از این تحریم‌ها به دلیل فساد برخی از افراد در ونزوئلا است.

در این بیانیه همچنین آمده است: «لیست تحریم‌ها گروهی از شهروندان ونزوئلا و کلمبیا و همچنین شرکت‌هایی از هنگ‌هنگ، امارات متحده عربی، پاناما، و یک شرکت ثبت‌شده در ایالات متحده آمریکا را شامل می‌شود».

آمریکا گفته است که تحریم‌ها علیه ونزوئلا بر اساس فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۸ مبنی بر اعمال تحریم‌ها بر دارایی‌های بخش استخراج طلا و شرکت دولتی معدنکاری و فرآوری طلا وضع شده است.

«الیوت ابرامز»، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا امروز پنجشنبه گفت که واشنگتن امکان اعمال تحریم علیه روسیه و کوبا به دلیل حمایت این کشور‌ها از دولت ونزوئلا را نیز بررسی می‌کند.

دولت آمریکا از اعتراض‌ها علیه دولت «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهوری ونزوئلا که از ژانویه گذشته آغاز شد، اعلام حمایت کرد و گفت که واشنگتن از این به بعد «خوان گوایدو»، رئیس پارلمان این کشور را به عنوان رئیس جمهور قانونی ونزوئلا به رسمیت می‌شناسد.

وزارت خرانه‌داری آمریکا طی این مدت، شخص مادورو و پسرش را تحریم کرده است و تحریم‌های جدید شامل همسر او نیز می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول